کد خبر : 21257
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 9:15

ورزش روستایی شهرستان ازپتانسیل و جایگاه ویژه ای برخوردار است

رئیس واعضای هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان فلاورجان  با رحمان رئیسی سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان دیدار و گفتگو کرد. موسوی رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی در این دیدار با بیان گزارشی از اقدامات وفعالیت این هیئت اظهار داشت : ورزش روستایی شهرستان ازپتانسیل و جایگاه ویژه

رئیس واعضای هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان فلاورجان  با رحمان رئیسی سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان دیدار و گفتگو کرد.

موسوی رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی در این دیدار با بیان گزارشی از اقدامات وفعالیت این هیئت اظهار داشت : ورزش روستایی شهرستان ازپتانسیل و جایگاه ویژه ای برخوردار است و کسب افتخارات بسیار در این حوزه نشان دهنده پتانسیل بالای ورزش روستایی  در بین جوانان شهرستان می باشد.
وی ادامه داد: پیگیری مسئولین در خصوص امر ورزش بسیار ارزشمند است و ما خرسندیم از طرف دهیاران وبخشداران شهرستان توجه ویژه ای به این حوزه می شود 
موسوی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء ورزش روستایی شهرستان خواهیم کرد و در این زمینه نیاز مند حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان و سایر هیئت ورزش شهرستان را می طلبد که باعث می شود در توسعه ورزش روستایی کمک بسزایی داشته باشند.
در این دیدار نیز رحمان رئیسی سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان عنوان داشت: ورزش شهرستان فلاورجان از دیرباز از جایگاه ویژه ای در استان برخوردار بوده و در رشته های مختلف مدال های رنگارنگ جهانی بارها برای فلاورجان به ارمغان آمده است.
وی افزود: توجه ویژه به  ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی  در بین مردم شهرستان فلاورجان  بسیار به چشم می خورد که این مایه خرسندی ما در شهرستان است.
رئیسی گفت: با توجه به تراکم جمعیت بالا در شهرستان و وجود بیش از ۵۶ روستا امکانات ورزشی موجود پاسخگو نیست و در این رستا اقدامات ارزنده ای از سوی اداره ورزش و جوانان در جهت توسعه فضا های ورزشی شهرستان در حال پیگیری  است. 
ایشان در ادامه افزود :هیئت ها  ورزشی باید ایده پرداز باشنداگر هیئت ها در زمینه برنامه های خود موفق عمل کنند اداره ورزش نیز قطعا از آنها حمایت خواهد کرد اما رئیس اداره ورزش و جوانان نمی تواند بجای همه هیئت ها فکر کند و ایده بدهد.
در ادامه این مراسم نیز سایر اعضا هیئت ورزش روستایی و بومی محلی شهرستان به بیان مشکلات ودیدگاههای خود پرداختند وجناب رئیسی قول مساعدت وپیگیری مشکلات پیش رو این هیئت را دادند .

لازم بذکراست در پایان این مراسم از طرف رئیس و اعضای هیئت ورزش روستایی و بومی محلی شهرستان هدیه یادبوی به خاطر انتصاب رحمان رئیسی  به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان فلاورجان اهدا شد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc