کد خبر : 21408
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 9:11

واردات بی رویه و عدم توجه به ظرفیت های داخلی/قدرت خرید عامه مردم بشدت کاهش پیدا کرده

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت،درباره علل تداوم رکود و وضعیت نامناسب اقتصادی، گفت: در حال حاضر نقدینگی بالا و مقدار پول قابل توجهی دراختیار تعداد معدود و خاصی از مردم است. وی تاکید کرد:علی رغم ادعای دولت مبنی برتک رقمی

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت،درباره علل تداوم رکود و وضعیت نامناسب اقتصادی، گفت: در حال حاضر نقدینگی بالا و مقدار پول قابل توجهی دراختیار تعداد معدود و خاصی از مردم است.
وی تاکید کرد:علی رغم ادعای دولت مبنی برتک رقمی شدن نرخ تورم،قدرت خرید عامه مردم بشدت کاهش پیدا کرده و اکثر مردم حقیقتا وضعیت مالی و اقتصادی خوب و مناسبی ندارند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پول در اختیار قشر متوسط جامعه نیست و درآمد مردم خرج روزمره آنها هم نمی شود، افزود: خانواده ها با مشکلات اقتصادی سنگین مواجه هستند و درآمد های به دست آمده جوابگوی هزینه های زندگی آنها نیست.
وی با اشاره به گسترش واردت کالا و اجناس طی ماه های اخیر از کشورهای اروپایی،تاکید کرد: باید به طور جدی از واردات کالاهای خارجی به خصوص آنها که مشابه داخلی دارد،جلوگیری شود، چرا که اقتصاد کشور را به سمت نابودی می برد و در واقع واردات کالا عامل نابودی صنعت و اقتصاد کشور است.
موسوی لارگانی واردات بی رویه و عدم توجه به ظرفیت های داخلی را عامل جلوگیری از رونق و توسعه اقتصاد،تولید و اشتغال درکشور عنوان کرد و خواستار توجه جدی مسئولان به بیانات رهبر معظم انقلاب برای گسترش فرهنگ استفاده از کالای داخلی شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc