کد خبر : 21638
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 17:06

یک قلاده کفتار در جاده کمربندی آب نیل تلف شد

بر حسب گزارش واصله مردمی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان مبنی بر تلف شدن یک قلاده کفتار در مسیر جاده کمربندی آب نیل مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به محل اعزام شده و لاشه حیوان را مورد بررسی قرار دادند. در این حادثه یک قلاده کفتار بالغ در اثر برخورد با

بر حسب گزارش واصله مردمی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان مبنی بر تلف شدن یک قلاده کفتار در مسیر جاده کمربندی آب نیل مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به محل اعزام شده و لاشه حیوان را مورد بررسی قرار دادند. در این حادثه یک قلاده کفتار بالغ در اثر برخورد با خودروی عبوری تلف شد.
img_20161227_142502
کفتارها به دلیل رفتار تغذیه ای خاص خود به باغات میوه و یا بعضا به اطراف شهرها که امکان یافتن زباله و یا مواد خوراکی وجود دارد گرایش پیدا می کنند و همین عامل خطراتی را برای آن ها به دنبال دارد.
ولید مغربی سرپرست اداره محیط زیست فلاورجان در این رابطه گفت: تصادفات جاده ای یکی از علل مهم مرگ و میر حیات وحش می باشد و متاسفانه هر ساله تعدادی از جانوران نظیر کفتار، شغال، گرگ، روباه، کاراکال و همچنین گونه هایی از جوندگان و خزندگان در اثر حوادث جاده ای تلف می شوند. وی تصریح کرد: با همکاری و مساعدت دستگاه های مرتبط با اجرای راهکارهای مناسب و ابزارهای کنترلی می توان این گونه حوادث را کاهش داد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc