کد خبر : 21716
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 10:44

کمک به کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد طرح کرامت در هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان

به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته فرهنگی وروز حماسه وایثار شهرستان فلاورجان به ریاست  مهندس هدایت فرماندار شهرستان برگزار شد . وی در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از کسانی که در این عرصه زحماتی را متقبل شده ودرراستای احیای مباحث فرهنگی قدم برمیدارندگفت:هفته فرهنگی شهرستان فرصت بسیار خوبی است

img_003100

هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان


به نقل از  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته فرهنگی وروز حماسه وایثار شهرستان فلاورجان به ریاست  مهندس هدایت فرماندار شهرستان برگزار شد .
وی در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از کسانی که در این عرصه زحماتی را متقبل شده ودرراستای احیای مباحث فرهنگی قدم برمیدارندگفت:هفته فرهنگی شهرستان فرصت بسیار خوبی است تا بااستفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان درهرچه بهتر معرفی کردن مفاخر ،میراث کهن وماندگار فرهنگی ،صنایع دستی و….به ویژه در حوزه فرهنگ ایثار وشهادت معرفی شهیدان وجانبازان وایثارگرانی که در سالهای دفاع مقدس الحق والانصاف برای کشور ،استان وشهرستان نقش آفرینی کردند ،بکوشیم
وی همچنین از پیگیری برگزاری همایش پیاده روی همگانی در تارخ ششم اسفند ماه که مستقیما از طریق رسانه ملی پخش می شود خبر داد.
هدایت در ادامه افزود:از فرصت هفته فرهنگی شهرستان علاوه برمعرفی ظرفیت ها ی فرهنگی وگرشگری شهرستان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد طرح کرامت استفاده گردد.
اصغر هدایت در ادامه افزود ما باید دربزرگداشت هفته فرهنگی وبرنامه هایی که تدوین می شود به صورت اعتقادی به مسئله نگاه کنیم وبگونه ای عمل نماییم که حرکتی ماندگار نه تنها در شهرستان که در سطح استان وکشور رقم بخورد وپایداری آن تضمین گردد،ضمنا برنامه های هفته فرهنگی شهرستان متناسب با ایام فاطمیه تنظیم گردد.
در ادامه آقای مباشری مسئول هماهنگی ستاد سرفصل های تدوین شده را قرائت ودر پایان ضمن تبیین محورهای فعالیت هر دستگاه احکام مسئولین کمیته ها و دبیرخانه ستاد را به افرادتقدیم نمود.
دبیرخانه همایش از تاریخ۹۵/۱۰/۵در محل فرمانداری فعال وبه صورت روزانه موضوعات همایش راپیگیری می نماید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc