کد خبر : 21764
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 - 7:34

روابط عمومی ضعیف در برخی ادارات شهرستان فلاورجان

ارائه خبر از خدمات و کارهای انجام شده در جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه خبر نگاران است این در حالی است برخی از روابط عمومی ها در شهرستان در امر اطلاع رسانی خدمات از طریق سایت های خبری کوتاهی می کنند. روابط عمومی در هر یک ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها

ارائه خبر از خدمات و کارهای انجام شده در جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه خبر نگاران است این در حالی است برخی از روابط عمومی ها در شهرستان در امر اطلاع رسانی خدمات از طریق سایت های خبری کوتاهی می کنند.85258752
روابط عمومی در هر یک ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها است که به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن ایفای نقش می کنند و باید جایگاه و وظیفه خودشان را به خوبی بشناسند.
روابط عمومی ها در ادارات نقش تعیین کننده ای دارند یکی از مهمترین نقش های روابط عمومی ها اطلاع از نظرات ارباب رجوع و انعکاس آن به بخش های مختلف و به ویژه مدیریت است.

اطلاع رسانی و انعکاس و انتقال ضعیف خدمات و فعالیتها به مردم از سوی دستگاههای اجرایی و ادارات زمانی مطرح می گردد که هنگام جستجو در اینترنت شاهد لینک انبوهی از سایت های غیر فعال ادارات هستیم

امروز روابط عمومی‌ها در جایگاه کاری‌شان باید وظایف درون‌سازمانی و برون سازمانی را با هم سوق دهند و رسانه‌ها را شناخته و ارتباطی تنگاتنگ با آنها داشته باشند.
روابط عمومی باید عملکرد و رویدادهای ادراه متبوع خود را از طریق رسانه ها به مردم معرفی کند و از سوی دیگر پیشنهادات، خواسته ها، انتقادها و نیازهای مردم را هم با مدیران در میان بگذارد، در حقیقت این وظیفه سازمان است که به این شبهات و درخواست ها پاسخ دهد بنابراین روابط عمومی برای رسیدن به این هدف به کمک رسانه ها نیاز دارد.
 پایگاهای  خبری و اطلاع رسانی در شهرستان ظرفیت‌ بزرگی برای شهرستان از جمله گزارش عملکرد ادارات شهرستان می باشد که مدیران ادارات می توانند از فضای مطبوعاتی برای اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند و در این راستا روابط عمومی‌ها کانال ارتباطی مدیران و خبرنگاران هستند.
مدیران محترم ادارات و مسئولین روابط عمومی قطعا به این مطلب واقف هستند اطلاع رسانی از اخبار وظیفه آنها و دانستن حق مردم است و روابط عمومی بدون کاربرد رسانه ها ، نمی تواند به اهداف خود دست یابد و برای توفیق خود،محتاج و نیازمند ارتباط اصولی با رسانه هاست
متاسفانه در شهرستان فلاورجان ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها ضعیف می باشد آنها به این مهم واقف نیستند که امر اطلاع رسانی از وظایف مهم مدیران روابط عمومی است که باید بطور شفاف، به عنوان پل ارتباطی دو سویه بین دستگاه خود و مردم صورت گیرد.
مسئولین محترم باید یا از سایت اطلاع‌رسانی شهرستان استفاده کنند یا سامانه اطلاع رسانی دستگاه مربوطه را فعال و به روز نگاه دارید به جز چند اداره که پوشش خبری خوبی از طریق وب‌سایت‌های خود انجام می‌دهند، مابقی ادارت در اطلاع‌رسانی مجازی بسیار عملکرد ضعیفی دارند.
آیا غیر این است که روابط عمومی ها بازوی توانای دستگاهای اجرایی می باشند،و رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسولان؟
از شخص فرماندار محترم, مسئولین در حوزه های فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی و روابط عمومی ادارات شهرستان می خواهیم همکاری گسترده تر و صمیمانه تری رابا رسانه ها داشته باشند و در این زمینه تلاش بیشتر کنند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc