کد خبر : 22063
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 16:24

بسیج طرح پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را اجرا می کند

طرح پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر (طرح کرامت) به همت نیروهای بسیجی در ۳۲۵ شهر اجرا می شود.    سردار علی فضلی در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح کرامت افزود: با هماهنگی صورت گرفته میان ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت کشور و وزارت بهداشت طرح کرامت در دو استان اصفهان و همدان و

فضلیطرح پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر (طرح کرامت) به همت نیروهای بسیجی در ۳۲۵ شهر اجرا می شود.
   سردار علی فضلی در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح کرامت افزود: با هماهنگی صورت گرفته میان ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت کشور و وزارت بهداشت طرح کرامت در دو استان اصفهان و همدان و در شهرهای فلاورجان و ملایر به شکل آزمایشی از دهه فجر آغاز خواهد شد و پس از آن در ۳۲۵ شهر به همت نیروهای بسیج در نواحی و پایگاه های مقاومت به اجرا در خواهد آمد.
وی به اهمیت ساماندهی آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بر این اساس باید برای بازگرداندن این جوانان فکری صورت بگیرد که دست اندرکاران به دنبال این هستند تا از ظرفیت بسیج در این باره استفاده کنند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امیدواریم به یاری مردم، طرح آزمایشی کرامت که در شهرستان فلاورجان استان اصفهان و شهرستان ملایر استان همدان با برانگیختگی مردم کشورمان و با پیشگیری و اقدامات اثرگذار فرهنگی، بسیج هم بتواند در این مسیر یاری کرده و با همراهی مردم در میدان و دستگاه‌ها و مسئولان محلی در این دو شهرستان بتواند طرح کرامت را به خوبی اجرایی کند. 

سردارفضلی بااشاره به اینکه  نقش رسانه‌ها در اجرای طرح کرامت و بیان نقاط ضعف این طرح بسیار تأثیرگذار است، افزود: سازمان بسیج مستضعفین تمام ظرفیت و امکانات خود را برای اجرای طرح کرامت به میدان عمل خواهد آورد، اما رسانه‌ها می‌‌توانند ضمن اجرای تکلیف الهی خود و جهت کمک به انجام این طرح، ما را یاری کنند. 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc