کد خبر : 22477
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 20:08

تریبون آزاد در دانشگاه آزاد دخترانه فلاورجان / انتخاب اصلح

تریبون آزاد در دانشگاه آزاد دخترانه تک جنسیتی شهرستان فلاورجان  جهت انتخاب اصلح ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت) برگزار شد. کیوان کریمیان در تربون آزاد که در دانشگاه آزاد دخترانه تک جنسیتی واحد فلاورجان برگزار شد به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت : انتخاب اصلح بر اساس هدف داشتن و برنامه ریز بودن شخص محاسبه گردد تا

تریبون آزاد در دانشگاه آزاد دخترانه تک جنسیتی شهرستان فلاورجان  جهت انتخاب اصلح ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت) برگزار شد.
کیوان کریمیان در تربون آزاد که در دانشگاه آزاد دخترانه تک جنسیتی واحد فلاورجان برگزار شد به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت : انتخاب اصلح بر اساس هدف داشتن و برنامه ریز بودن شخص محاسبه گردد تا دچار اشتباه نشوید.
ایشان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور پر شور مردم پای صندوق رای گفت:علاوه بر حضور در انتخابات تحقیق در شناخت و انتخاب اصلح انجام شود .
ایشان اهداف انقلاب را پنج مورد بیان کرد و گفت: مرحله اول سرنگونی رژیم،مرحله دوم برنامه ریزی و تعیین قوانین ، مرحله سوم انقلاب تشکیل دولت اسلامی ، مرحله چهارم جامعه اسلامی و آخرین مرحله تمدن اسلامی می باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله سوم انقلاب اسلامی می باشیم گفت: باید سعی کنیم دولت اسلامی را با انتخاب اصلح خود بسازیم.
در پایان ایشان به دو مبنای فکری  اول تفکر غربی و دوم تفکر اسلامی و انقلابی اشاره کرد و گفت :در حاظر سعی میکنند ما را با تفکر غربی آشنا کنند در حالی که ما سبک اسلامی  را خواهانیم  و با افزایش نظارت این اهداف محقق خواهد شد.

Jpeg


Jpeg


Jpeg


Jpeg

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc