کد خبر : 22575
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 12:46

پدر و مادر ها مسئول اصلی کنترل مواد مخدر در خانواده ها

برگزاری جلسه آموزش وتوانمند سازی والدین دانش آموزان در بحث آسیب های اجتماعی در راستای طرح کرامت توسط آموزش وپرورش پیربکران در سالن شهید مطهری اردوگاه کشوری باغ ابریشم شهرستان فلاورجان برگزار شد  فرماندار شهرستان فلاورجان در سخنرانی  خود درباره طرح کرامت و چالش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای فرهنگیان  صحبت کرد.وی از اقلام

برگزاری جلسه آموزش وتوانمند سازی والدین دانش آموزان در بحث آسیب های اجتماعی در راستای طرح کرامت توسط آموزش وپرورش پیربکران در سالن شهید مطهری اردوگاه کشوری باغ ابریشم شهرستان فلاورجان برگزار شد 45425
فرماندار شهرستان فلاورجان در سخنرانی  خود درباره طرح کرامت و چالش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای فرهنگیان  صحبت کرد.وی از اقلام مواد مخدر در بین خانواده ها صحبت کرد و آگاهی خانواده ها از آن را عامل مصونیت خانواده ها دانست. وی پدر و مادر ها را مسئول اصلی کنترل مواد مخدر در خانواده ها اعلام کرد.
اصغر هدایت فرماندار شهرستان درادامه افزود : در راستای اجرای طرح کرامت که از ابان ماه امسال به صورت پایلوت در کشور در دو شهرستان فلاورجان و ملایر استان  همدان اجرا شده است تا کنون بیش از ۳۰ دوره اموزشی با همکاری اموزش و پرورش شهرستان و بخش پیربکران برای فرهنگیان ،اولیا و دانش اموزان شهرستان برگزارشده است.
این دوره در ۳ قسمت مختلف توسط سلیمی، استاد دانشگاه اصفهان برگزار شد. سلیمی در نوبت اول دوره درباره تعریف جدید و کارآمد از فرزندپروری و مفهوم مربی گری در تربیت فرزند صحبت کرد. و بر یادگیری و تمرین مهارت های زندگی تاکید کرد. وی با ارائه مثال های عینی و ملموس، مولفه های این تعریف جدید از فرزندپروری را توضیح داد. سلیمی در نوبت دوم به راهکارهای عملی برای بهبود وضعیت فرزندپروری در خانواده ها تاکید کرد. و در نوبت سوم با مشارکت مشارکت کنندگان جمع بندی موارد آموزش داده شده، صورت گرفت. و با گفتگو و میزگرد به پایان رسید.
در این جلسه بروشور آنچه والدین باید بدانند توسط کارشناس سلامت اداره آموزش وپرورش پیربکران  در بینحاضرین  توزیع شد. همچمین دانش آموزان مدرسه علامه طباطبایی طاد با اجرای سرود به اعتیاد نه بگو را برای حاضرین در جلسه اجرا کردند.
باقری، رئیس اداره مراقبت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ودیگر مسئولین شهرستان فلاورجانو بخش پیربکران نیز در این جلسه حضور داشتند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc