کد خبر : 22700
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 - 16:46

دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست نخواهد کشید /همه چیز در نظام اسلامی متکی به مردم است

حجت الاسلام محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان در خطبه های نماز جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵۵ با اشاره به این مطلب که دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست نخواهد کشید گفت: ملت و مسلمانان باید همیشه آگاه باشند. حجت الاسلام محمد قدوسی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل وجود رهبری آگاه و مقتدر و مردمسالاری

حجت الاسلام محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان در خطبه های نماز جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵۵ با اشاره به این مطلب که دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست نخواهد کشید گفت: ملت و مسلمانان باید همیشه آگاه باشند.
حجت الاسلام محمد قدوسی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل وجود رهبری آگاه و مقتدر و مردمسالاری دینی حاکم در آن تا کنون ماندگار بوده است.
وی افزود: علت نابودی تمام انقلاب هایی که در کشورهای مختلف رخ داده است این بود که پس از مدتی انقلابیون دچار دیکتاتوری شده اند اما رهبران انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا اعلام کرده اند که هیچ سهمی از این انقلاب برای خود قائل نیستند و همین مساله موجب شده است مردم با نگاه به رفتار آنها دلگرم شوند
خطیب نماز جمعه شهر  فلاورجان اضافه کرد: ساده زیستی و عدم سهم خواهی امام خمینی بنیان گذار این انقلاب و امام خامنه ای ادامه دهنده راه ایشان در واقع باید درسی برای مسئولین باشد زیرا زشت است یک کشور اسلامی مسئولینش زندگی پر زرق و برقی داشته باشند.
وی با اشاره به سیره و رفتار شهید رجایی در زمان تصدی گری پست نخست وزیری و ریاست جمهوری در اوایل انقلاب تاکید کرد: همانگونه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره تاکید کرده اند مردم ولی نعمت های ما هستند و مسئولین نباید لحظه ای از خدمت به آنها مضایقه نمایند.
حجت الاسلام قدوسی با گفتن این موضوع که احکام اسلامی پس از انقلاب در کشور حاکم شده است خاطر نشان کرد: البته گاهی می بینیم برخی از احکام و حدود الهی با فشارهای بیرونی و کوتاهی مسئولین در جمهوری اسلامی مغفول می ماندیا اجرای آن سستی می شود.
وی با اشاره به روحیه مردمسالاری دینی که در کالبد انقلاب اسلامی وجود دارد تصریح کرد: همه چیز در نظام اسلامی متکی به مردم است و انتخابات هایی که پس از انقلاب در ایران اسلامی برگزار شده است نشان دهنده نهایت مردم سالاری دینی در کل جهان است.
امام جمعه فلاورجان در ادامه افزود :بعداز گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی  تقریبا در هر سال ما یک انتخاب برگزار کرده ایم انتخاباتی که در آن بالای ۵۰ درصد مشارکت مردم را داشته ایم 
وی در تکمیل این صحبت خود اضافه کرد: حتی در کشوری مانند آمریکا که مدعی آزادی و مردم سالاری است نیز هیچگاه مردم نمی توانند بدون واسطه مسئولین خود را انتخاب کنند در حالی که در نظام جمهوری اسلامی بجز انتخاب رهبری نظام تمام مسئولین را مردم به صورت مستقیم انتخاب می کنند.
امام جمعه فلاورجان با اشاره به این مطلب که مردم با تمام وجود خود شعار “هیهات منه ذله” را با تمام وجود درک کرده اند و ۳۸ سال با اتکا به این شعار در مقابل دشمن استاده اند گفت: دشمن فکر نکند گه می تواند دست از پا خطا کند زیرا این ملت همواره بیدار اند و پشت سر رهبر خود تا آخرین قطره خون خود را فدای نظام و انقلاب می کنند.
ایشان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در  دیدارفرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش افزودند :امید بستن  و اتکا به شیطان بزرگ و قدرتهای مادی سراب بی حاصل است و آمریکا شیطان بزرگ است. وبه آمریکا نمی شود اطمینان کرد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc