کد خبر : 22809
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 22:00

افتتاح پروژهای زیست محیطی شرکت ایران ذوب

 همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آئین افتتاح پروژهای زیست محیطی شرکت ایران ذوب برگزار گردید در ابتدای این مراسم حجت السلام و المسلمین قدوسی امام جمعه فلاورجان ضمن بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهارداشت : کارخانه هایی نظیر ایران ذوب و فولاد مبارکه ومجموعه صنعت فولاد کشور از جمله این دستاوردها است که در

 همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آئین افتتاح پروژهای زیست محیطی شرکت ایران ذوب برگزار گردید
در ابتدای این مراسم حجت السلام و المسلمین قدوسی امام جمعه فلاورجان ضمن بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهارداشت : کارخانه هایی نظیر ایران ذوب و فولاد مبارکه ومجموعه صنعت فولاد کشور از جمله این دستاوردها است که در سایه شعار استقلال طلبی ملت ایران و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافته است
در ادامه مهندس قریشی مدیرعامل شرکت ایران ذوب با ارائه گزارش از

روند تولید این شرکت در سال جاری عنوان داشت : شرکت ایران ذوب با تکیه بر دانش مهندسان داخلی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقامتی مقام معظم رهبری موفق به تولید سیستم های کاهش آلایندگی گردیده است .
وی در ادامه افزود : در آینده نزدیک و با تکمیل زنجیره طرح های زیست محیطی شرکت ایران ذوب از نظر کیفی و آلایندگی بالاتر از شرکتهای منطقه خاورمیانه و هم سطح شرکتهای اروپایی قرار خواهد گرفت.
در پایان طرح های تکمیل شده زیست محیطی کارخانه ایران ذوب توسط حجت الاسلام و المسلمین قدوسی امام جمعه فلاورجان و مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان  افتتاح گردید.
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نبوی رئیس تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه و مسئولین هلدینگ توکا فولاد و اعضای هیئت مدیره شرکت ایران ذوب و دیگر مسئولین استان و شهرستان فلاوجان حضور داشتند.
   شرکت ایران ذوب،واقع در شهرک صنعتی اشترجان یکی از شرکت های شناخته شده ریخته گری و از پیشگامان ریخته گری ماشینی در سطح کشور می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc