کد خبر : 23914
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396 - 10:30

دستگاه دیپلماسی از اقتصاد مقاومتی غفلت کرده است

خانه ملت/ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی مقوله ای است که در نگاه دستگاه دیپلماسی در جهت افزایش توان صنایع ایران مغفول مانده است و ما انتظار داریم ریل گذاری مقام معظم رهبری محدود به یک سال نباشد و در سال پیش رو این مهم توسط وزارت امورخارجه مورد پیگیر

خانه ملت/ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی مقوله ای است که در نگاه دستگاه دیپلماسی در جهت افزایش توان صنایع ایران مغفول مانده است و ما انتظار داریم ریل گذاری مقام معظم رهبری محدود به یک سال نباشد و در سال پیش رو این مهم توسط وزارت امورخارجه مورد پیگیر قرار گیرد.
سید ناصرموسوی لارگانی گفت: مراودات و تعاملات ایران با کشورهای خاورمیانه و اروپایی که ظرف چند سال اخیر افزایش یافته است، در سال گذشته نیز این روند ادامه پیدا کرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای دیپلماتیک و افزایش سفرهای توریستی به ایران اسلامی اتفاقی است که فضای ایران هراسی غرب را با نمایش وجهه حقیقی جمهوری اسلامی شکست داده است.
وی در ادامه گفت: برخی هیات های دیپلماتیک اگرچه علی رقم سفرهایی که به ایران داشته اند با شیطنت رفتار کرده اند اما غالب هیات های دیپلماتیک از وضعیت جمهوری اسلامی حیرت زده شده اند.
موسوی لارگانی با بیان این که ایران در قلب بحران های کشنده خاورمیانه به عنوان لنگرگاه ثبات و آرامش در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: اتحادملی ایران و انسجام اسلامی کشورمان فاکتورهایی هستند که در کنار مهمان نوازی مردم موجب فروپاشی فضای ایران هراسی غربی ها شده است.
وی تصریح کرد: آمریکا با همراهی لابی صهیونیست ها و سعودی ها که تروریست های تکفیری داعش را ایجاد کردند تا مردم کشورهای مختلف را همانند مردم عراق و سوریه سلاخی کنند همواره ایران را متهم به انواع اتهامات ساختگی کرده اند.
این نماینده مجلس دهم گفت: از دستگاه دیپلماسی انتظار این بود که پس از وضع قوانین مهاجرتی ترامپ علیه شهروند ایران مواضع مقتدرانه تری ایفا کند.
وی در ادامه افزود: متاسفانه کشورهای مسلمان در مقابل ترامپ و نگاه نژادپرستانه کاخ سفید سکوت کردند که همین رویکرد رئیس جمهوری آمریکا را در تشدید توهین ها به مسلمانان جسورتر کرده است.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تفاهم برجام اتفاقی بود که بیش از ایران ، صنایع کشورهای غربی به ویژه فرانسوی ها در عقد قراردادهای اقتصادی به سود دست یافنتد.
وی در انتها گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی مقوله ای است که در نگاه دستگاه دیپلماسی در جهت افزایش توان صنایع ایران مغفول مانده است و ما انتظار داریم ریل گذاری مقام معظم رهبری محدود به یک سال نباشد و در سال پیش رو این مهم توسط وزارت امورخارجه مورد پیگیر قرار گیرد..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc