کد خبر : 24227
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 22:05

کشاورزان از عرضه محصول خود امتناع و از خرید تضمینی پیاز استقبال نکردند.

مدیر زارعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امیدواریم کشاورزان عزیز و زحمت‌کش، با توجه به توصیه‌های کارشناسان و متخصصان اقدام به کشت و فعالیت نمایند تا از بروز هر گونه مشکل در روند کشت و بازرگانی محصولات کشاورزی جلوگیری شود. به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، آقای مهندس محمد زارع مدیر

مدیر زارعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امیدواریم کشاورزان عزیز و زحمت‌کش، با توجه به توصیه‌های کارشناسان و متخصصان اقدام به کشت و فعالیت نمایند تا از بروز هر گونه مشکل در روند کشت و بازرگانی محصولات کشاورزی جلوگیری شود.
به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، آقای مهندس محمد زارع مدیر زراعت سازمان در خصوص وضعیت تولید پیاز و بازرگانی این محصول در سطح استان اظهار داشت: در راستای بند الف ماده ۱۴۵ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی و تبصره شش ماده شش قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، وزارت جهاد کشاورزی وظیفه دارد نسبت به ارائه برنامه کشت و انجام خریدهای تضمینی محصولات اساسی اقدام نماید. وی ادامه داد: در این راستا در سال ۹۵-۹۴ نیز خرید تضمینی پیاز در دستور کار این وزارت خانه قرار گرفت و با دستور وزیر محترم جهاد کشاورزی نسبت به دایر نمودن مراکز خرید این محصول در شهرستان‌های تابعه(فلاورجان، نجف آباد) اقدام شد. وی افزود: بر اساس مصوبات شورای اقتصاد، قیمت خرید تضمینی پیاز پاییزه در سال زراعی ۹۵-۹۴ برابر ۲۶۴۰ ریال بود که به مراکز خرید ابلاغ گردید. مدیر زارعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: علی‌رغم اطلاع رسانی کامل مراکز خرید، کشاورزان از عرضه محصول خود امتناع و از خرید تضمینی پیاز استقبال نکردند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc