کد خبر : 24924
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 9:20

۱۱۵ رتبه استانی و کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان پیربکران

مجتبی سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسبت گرامی داشت هغته مقام معلم در مصلی نماز جمعه شهر پیربکران  سخنرانی کرد. سهرابی در صحبت های خود به مقایسه ۴ سال اخیر عملکرد اداره در طی ریاست خود پرداخت. وی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبانیه و تبریک هفته معلم گفت: امروز آموزش و پرورش

مجتبی سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسبت گرامی داشت هغته مقام معلم در مصلی نماز جمعه شهر پیربکران  سخنرانی کرد. سهرابی در صحبت های خود به مقایسه ۴ سال اخیر عملکرد اداره در طی ریاست خود پرداخت. وی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبانیه و تبریک هفته معلم گفت: امروز آموزش و پرورش پیربکران مفتخر است بیش از ۱۱۵ رتبه استانی و کشوری را در بین دانش آموزان وفرهنگیان  به خود اختصاص داده است. وی آمار رتبه های برتر را در سال ۹۳-۹۲ دو نفر اعلام کرد و با توجه به آمار سال جدید ، آمار اخیر را روندی مطلوب در عرصه آموزش و پرورش اعلام کرد.
وی همچنین در بین رتبه ها به کسب رتبه عالی در پروژه مهر ۹۵وکسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در استان اشاره کرد.
ریاستاداره آموزش و پرورش پیربکران در ادامه به تاسیس، احیا و راه اندازی مراکز وابسته به آموزش و پرورش اشاره کرد و عملکرد مطلوب این مراکز را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ضروری خواند. ساخت و ساز، تعمیر و تجهیز و ایزوگام مدارس از موضوعات مهم دیگر در صحبت های ریاست اداره بود. تعمیرات اساسی و احداث سرویس های بهداشتی ، دیوارکشی، جداسازی سرویس های بهداشتی در مدارس مختلط از عناوین اصلی صحبت های ریاست اداره در این حوزه بود.
سهرابی سپس بحث مشارکت ها را در پیش گرفت و از همکاری و مساعدت ادارات، ارگان ها، انجمن های اولیا و مربیان، شوراهای شهر و روستا، دهیاری ها و خیرین و دیگر اقشار مختلف مردم در امر آموزش و پرورش تشکر کرد. وی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش مشارکت های مردمی را خیلی مژثر دانست و مشارکت و مساعدت مردم در امرآموزش و پرورش را ضروری و مهم خواند.
ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران در پایان صحبت ها از نیازهای پیش روی آموزش و پرورش صحبت کرد. کمبود فضاهای آموزشی، کمبود نمازخانه، نیاز مدارس به سیستم های گرمایشی استاندارد، کمبود فضای ورزشی، نیاز به حیاط سازی در برخی از مدارس، کمبود کتب علمی و نیاز مدارس به فناوری های نوین از جمله نیازهای مهم آموزش و پرورش پیربکران است که سهرابی در پایان صحبت ها به آن اشاره کرد.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc