کد خبر : 25006
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 21:50

جشن تجلیل از معلمان و مدیران برتر شهرستان فلاورجان با همت مؤسسه خیریه شجره طیبه

جشن تجلیل از معلمان و مدیران برتر شهرستان فلاورجان با همت مؤسسه خیریه شجره طیبه و با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ، نماینده مدیر آموزش و پرورش کل و نماینده استاندار برگزار شد . جشن تجلیل از معلمان و مدیران برتر شهرستان فلاورجان با همت موسسه خیریه شجره طیبه و با حضور

جشن تجلیل از معلمان و مدیران برتر شهرستان فلاورجان با همت مؤسسه خیریه شجره طیبه و با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ، نماینده مدیر آموزش و پرورش کل و نماینده استاندار برگزار شد .
جشن تجلیل از معلمان و مدیران برتر شهرستان فلاورجان با همت موسسه خیریه شجره طیبه و با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ، نماینده مدیر آموزش و پرورش کل استان و نماینده محترم استانداردر منطقه تفریحی قلعه سرشیر پیربکران برگزار گردید .
به نقل از  روابط عمومی خیریه ، رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه با بیان اینکه امر خیر در اصفهان از رونق بسیار بالایی برخوردار است گفت : در این میان جای موسسه ای مردم نهاد که بتواند با اقدامات خیرخواهانه خود باعث بالندگی دانش آموزانی که از بضاعت مالی مناسب برخوردار نبودند بسیار خالی بود که با همت خیرین و فرهنگیان باز نشسته و شاغل این امر مهم در این خیریه محقق گردیده است .
حسین سیستانی گفت : خاستگاه این خیریه شهرستان فلاورجان بود و پس از وسعت یافتن دامنه فعالیت آن به این توفیق دست پیدا کردیم که در بقیه شهرستان ها نیز فعالیت های این موسسه را گسترش دهیم .
 
وی با اشاره به اینکه انتخاب این نخبگان طی فرآیند ها و آزمون های خاصی انجام می گیرد افزود : هم اکنون ۳۵۰ نفر تحت پوشش این موسسه می باشند و هدف گذاری این خیریه تحت پوشش قراردادن ۱۰۰۰ نفر تا پایان سال ۹۶ است و با توجه به اینکه شروع این فعالیت از شهرستان فلاورجان بوده بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش قرار گرفته که حدودا ۸۰ نفر هستند از دانش آموزان این شهرستان می باشند .
رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه در ادامه خاطر نشان کرد : تعداد حامیان که این موسسه را یاری می نمایند طبق آخرین آمار حدود ۹۰۰ نفر می باشند که این آمار روز بروز در حال افزایش می باشد و ما در پی آن می باشیم که هدف گذاری های مناسبی برای ورود به بخش اقتصادی نیز داشته باشیم چرا که متوسط هزینه برای هر دانش آموز را مبلغ ۳ و نیم میلیون تومان است که به طور قطع در سال ۹۶ افزایش پیدا خواهد کرد .
حسین سیستانی افزود : این موسسه خیریه به صورت غیر رسمی ۱۳ سال و به صورت رسمی ۱۱ سال فعالیت خود را آغاز کرده و طی دو سال گذشته فعالیت های خود را گسترش داده است و امید آن داریم که تا پایان امسال کل استان اصفهان را تحت پوشش خود قرار دهیم .
مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه نیز در این مراسم با اشاره به این مطلب که در این موسسه به خاطر حفظ کرامت به مددجویان لقب یاور خواه داده می شود افزود : یاورخواهان عزیز باید از بین خانواده های نیازمند بوده بدون سرپرست ، یا سرپرست های آن به علت کهولت سن یا بیماری توانایی تأمین هزینه های خانواده را ندارند ، دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول با معدل حداقل ۱۹ و دوره دوم با معدل حداقل ۱۸ و دانشجویان دانشگاه صنعتی و فنی با معدل حداقل ۱۶ و سایر دانشگاه ها با معدل حداقل ۱۷ مورد قبول می باشند و همچنین کسایی که این شرایط را دارند باید حتما در دانشگاه های دولتی یا مدارس دولتی مشغول به تحصیل باشند .
محمد رضا یزدان پناه افزود : پس از ارائه معدل ها ، یاورخواهان در تست هایCPI که مقیاس هیجده شخصیت آنها را مشخص کنند و نمره قبول کسب کنند و پس از آن می بایست در دوره های مهارت یادگیری و تقویت حافظه شرکت نمایند و نمره قبولی را اخذ نمایند .
وی با بیان اینکه سیاست های تشویقی برای یاورخواهان این مجموعه جز اهداف این خیریه می باشد گفت : در پایان سال با ارائه کارنامه و در مناسب های مختلف خیریه مبلغی نقدی به حساب اعضا واریز خواهد کرد دیدگاه خیریه این است که فارغ التحصیلان با دیدگاه کارآفرینی به چرخه خیریه بازگردند .
مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه با بیان این موضوع که ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۵۲ نفر به صورت غیر مستقیم به عضویت این مجموعه در آمده اند به تشریح اهداف این موسسه پرداخت و گفت : بکارگیری کمک های خیرین در عرصه های علم و دانش ، شناسایی و شکوفایی استعداد های درخشان پنهان ، برنامه ریزی آموزشی ، استفاده از دانش نخبگان در برنامه ریزی آموزشی ، کمک به رشد و شکوفایی علمی کشور ، ایجاد شعبات دانش محور و اشاعه فرهنگ انفاق در پایه های توسعه علمی کشور از اهداف مهم این موسسه می باشند.
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در ادامه ضمن تبریک مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم ، با اشاره به یاد و خاطره ی استاد شهید مرتضی مطهری ، ایشان را به عنوان بهترین و شایسته ترین نمونه و الگو برای کسوت مقدس معلمی دانست . سپس ایشان گزارشی اجمالی ، پیرامون اقدامات و دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان در دولت تدبیر و امید ارائه ودر مورد فعالیتهای صورت گرفته در همه ی حوزه های آموزشی ، پرورشی و عمرانی مدیریت آموزش وپرورش ، بیاناتی ارائه نمود.
دکتر کمالی همچنین ضمن تشکر از تلاشها و زحمات موسسه ی خیریه ی شجره ی طیبه ، که مجدانه و دلسوزانه ، نقش حمایتی موثری از دانش آموزان نخبه ای که توان مالی کافی جهت ادامه تحصیل ندارند ، با عنایت به اینکه این دانش آموزان بهترین سرمایه های ما برای فرداها در جامعه هستند، از فرهنگیان عزیز دعوت نمود، همچون گذشته ، در زمینه ی حمایت از این دانش آموزان به عنوان عمل خیر احسن ، مانند عرصه های دیگر و به عنوان باقیات و صالحات ، نقش پررنگ تری داشته باشند ..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc