کد خبر : 25243
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 22:31

کلیه نیروهای اجرایی فعال در ستاد انتخابات نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسئولند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان  گفت: کلیه نیروهای اجرایی فعال در ستاد انتخابات نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسئولند و در صورت هر گونه تخلف از قوانین انتخاباتی مراتب از مجراهای قانونی پی گیری می شود. “اصغر هدایت”، در این جلسه که با حضورمحمد جعفر زاده معاون فرماندار ورئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان  گفت: کلیه نیروهای اجرایی فعال در ستاد انتخابات نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسئولند و در صورت هر گونه تخلف از قوانین انتخاباتی مراتب از مجراهای قانونی پی گیری می شود.
“اصغر هدایت”، در این جلسه که با حضورمحمد جعفر زاده معاون فرماندار ورئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان ، مسعود ایزدی مسئول دفتر شورای نگهبان در شهرستان واعضای هیات اجرای برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت آموزش موضوعات حقوقی مرتبط با قانون انتخابات در کنار آموزش های اجرایی به مجریان انتخابات، تاکید کرد: مقدمات برگزاری انتخابات توسط ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان فراهم شده و نیروهای برگزار کننده انتخابات آمادگی کامل دارند .
وی افزود: کلیه کسانی که در شعب اخذ رای مسئولیت اجرایی دارند، می بایست آموزش های لازم را ببینند و نسبت به شرح وظایف خود توجیه باشند. چراکه مجریان انتخابات باید بدانند در صورت تخلف از شرح وظایف نسبت به وجود آمدن هرگونه خلل در اجرای انتخابات مسئولند و باید در مقابل قانون پاسخگو باشند .
هدایت ادامه داد: ما در این دوره از انتخابات شاخص هایی را برای اعضاء صندوق، نماینده فرماندار و عوامل اجرایی تعریف کرده ایم که مهمترین آن امانتداری و قانونمندی است.
وی گفت: هر گونه اهمال در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند، زیرپا گذاشتن حق الناس و آرمان های نظام است و هیچ یک از مجریان انتخابات نباید حتی به دلیل عدم آگاهی از قوانین، موجب به وجود آمدن اختلال در برگزاری انتخاباتی سالم و بی شائبه شوند.
مهندس هدایت تصریح کرد: دولت ۲ انتخابات مهم و سرنوشت ساز را با آمادگی کامل و رعایت امانتداری و بیطرفی برگزار خواهد کرد و همه عوامل اجرایی باید متعهد به منشور انتخابات باشند.
وی افزود: همه ما مجریان انتخابات زیر ذره بین قضاوت مردم هستیم و باید طوری رفتار کنیم که با برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند ، سربلند از این آزمون بیرون بیاییم .
وی ابراز امیدواری کرد که در ۲۹اردیبهشت ماه هم از سوی داوطلبین و هم ان شاالله با مشارکت حداکثری،انتخاباتی سالم برگزار گردد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc