کد خبر : 25697
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 11:17

برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خود جوانان و نوجوانان در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان گفت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خود جوانان و نوجوانان در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود. رحمان رئیسی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: کمیته اوقات فراغت، کمیته ای است که با توجه به تأکیدات مقام معظم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان گفت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خود جوانان و نوجوانان در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

رحمان رئیسی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: کمیته اوقات فراغت، کمیته ای است که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به امور مختلف جوانان، از اهمیت و جایگاه خاصی نیز برخوردار است.
رحمان رئیسی افزود : جوانان و نوجوانان سرمایه های اجتماعی و آینده سازان شهرستان وکشورهستند و باید به این عزیزان توجه ویژه داشته باشیم که با دادن بسته های تشویقی و پر کردن اوقات فراغت آنها از آسیب های اجتماعی آینده جلوگیری شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با بیان اینکه امروز بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خود جوانان و دانش آموزان در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.
دبیرکمیته اوقات فراغت شهرستان فلاورجان با اشاره به فصل تابستان و تعطیلی مدارس، بر پرکردن اوقات فراغت جوانان در عین هدفمند بودن آن تاکید کرد و افزود: موضوع اوقات فراغت از موضوعات بسیار مهم بوده و از مسئولین شهرستانی درخواست می شود که با هماهنگی برنامه های خود با کمیته اوقات فراغت مدیریت بهینه در جهت بهبود و توسعه شهرستان گام بردارند.
رئیسی بر آورده کردن نیازها و انتظارات قشر جوانان را وظیفه همه عنوان و تصریح کرد : کمیته اوقات فراغت علاوه به جوانان برتر باید برای سایر قشرهای جوانان برنامه داشته باشد. ورزش بعنوان رکن اساسی در پر کردن اوقات فراغت جوانان بسیار موثر است که در این زمینه از کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان خواهشمندیم که اداره ورزش و جوانان را در این امر مهم یاری و کمک رسانند و از جزیره ای عمل کردن در ورزش پرهیز کنند و همه برنامه های ورزشی خود را با هماهنگی اداره ورزش اجرا نمایند چون علاوه براینکه اجرای برنامه های ورزشی یکی از راه های مناسب و تاثیرگزار در پرکردن اوقات فراغت جوانان است به همین اندازه هم می تواند بدلیل عدم نظارت و اجرای قوانین ورزشی در کلاس های اوقات فراغت تابستان برای جوانان آسیب پذیر هم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc