کد خبر : 25926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 17:07

برگزاری ضیافت افطاری ایتام در کمیته امداد فلاورجان

طرح تکریم ایتام ومددجویان کمیته امداد همزمان باماه مبارک رمضان درکمیته امدادشهرستان فلاورجان برگزارشد طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فلاورجان با اشاره به جایگاه هفته اطعام نیازمندان، و اهمیت رسیدگی به ایتام، گفت: با مساعدت خیران فلاورجان  ایتام و خانواده‌های آنها در ضیافت افطار دعوت شدند. مراسم طرح اطعام و تکریم یتیمان تحت پوشش

طرح تکریم ایتام ومددجویان کمیته امداد همزمان باماه مبارک رمضان درکمیته امدادشهرستان فلاورجان برگزارشد
طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فلاورجان با اشاره به جایگاه هفته اطعام نیازمندان، و اهمیت رسیدگی به ایتام، گفت: با مساعدت خیران فلاورجان  ایتام و خانواده‌های آنها در ضیافت افطار دعوت شدند.
مراسم طرح اطعام و تکریم یتیمان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فلاورجان شامگاه سه شنبه و با حضوربنائی قائم مقام وکیانی رئیس حراست کمیته امداد استان اصفهان و هدایت فرماندارشهرستان فلاورجان مدیریت و پرسنل اداره کمیته امداد و جمعی از خانواده‌های بی‌سرپرست در فلاورجان  برگزارشد.
طاهری در این مراسم اظهار داشت: با همت و مشارکت خوب جمعی از خیرین شهرستان فلاورجان امسال درماه رمضان پذیرای حدود ۲۰۰نفر از خانواده‌های بی‌سرپرست و یتیمان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در طرح اطعام و تکریم هستیم.
وی بابیان اینکه برای رسیدگی به کودکان بی سرپرست نیاز بیشتری به مشارکت خیرین است گفت:به همین منظور شماره حساب جاری ۰۱۰۵۳۲۰۷۴۸۰۰۹ و شبای IR۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۳۲۰۷۴۸۰۰۹ نزد بانک ملی ایران شعبه فردوسی فلاورجان جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست در نظر گرفته شده است که در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند.
گفتنی است این مراسم که همراه بامحفل انس باقرآن کریم برپاشده  از۲۰۰نفر مددجویان کمیته امدادشهرستان فلاورجان به صرف افطار پذیرایی شد
 
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc