کد خبر : 26128
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396 - 12:54

برپایی ایستگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی در گلستان شهداء فلاورجان

در شب های قدر ماه مبارک رمضان ایستگاه سلامت بسیج در گلستان شهداء فلاورجان برپا می شود در شب های قدر ماه مبارک رمضان شانزده ایستگاه سلامت بسیج برپا می شوند و خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به عمومی مردم ارائه می دهند. این ایستگاه ها در شهرستان های فلاورجان(گلستان شهداء)، نجف آباد(میدان امام و گلستان

در شب های قدر ماه مبارک رمضان ایستگاه سلامت بسیج در گلستان شهداء فلاورجان برپا می شود
در شب های قدر ماه مبارک رمضان شانزده ایستگاه سلامت بسیج برپا می شوند و خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به عمومی مردم ارائه می دهند.
این ایستگاه ها در شهرستان های فلاورجان(گلستان شهداء)، نجف آباد(میدان امام و گلستان شهداء)، خمینی شهر(مسجدجامع)، کاشان(مصلی)، لنجان(مسجدجامع)، فریدن(مصلی)، شاهین شهر (مسجدجامع)، نائین(مصلی)، اردستان(مسجدجامع)، شهرضا(گلستان شهداء)، گلپایگان(مصلی)، سمیرم(مسجدجامع) و در کلانشهر اصفهان هم در سه منطقه بهارستان، گلستان شهداء و میدان امام(ره) برپا خواهند شد.
در تمامی این ایستگاه ها تیم کامل پزشکی و آموزشی شامل پزشک عمومی، پرستار خانم و آقا، مشاور، روانشناس، ماما و کارشناس دارویی و کارشناس بهداشت محیط حضور خواهند داشت.
همچنین خدماتی مانند ویزیت رایگان، کنترل قند خون، کنترل BMI، کنترل فشار، مشاوره، ویزیت مامائی و آموزش های تغذیه ای و بهداشتی و سبک زندگی ارائه خواهد شد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc