کد خبر : 26699
تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1396 - 18:32

خروش مردم شهر قهدریجان در سالروز روز جهانی قدس+تصاویر

همزمان با سالروز روز جهانی قدس  مردم بخش وشهر قهدریجان  همگام با جهان اسلام در سالروز روزجهانی قدس خروشیدند و ندای دفاع از مظلوم سر دادند. همصدا با تمام مردم آزادی خواه جهان و کشور عزیزمان ایران اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مردم بخش قهدریجان یک صدا در روز جهانی

همزمان با سالروز روز جهانی قدس  مردم بخش وشهر قهدریجان  همگام با جهان اسلام در سالروز روزجهانی قدس خروشیدند و ندای دفاع از مظلوم سر دادند.

همصدا با تمام مردم آزادی خواه جهان و کشور عزیزمان ایران اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مردم بخش قهدریجان یک صدا در روز جهانی قدس به صحنه آمدند. هر گوشه ای از خیابانهای مسیر منتهی به میدان فدک از مردمی بود که با وجود آفتاب سوزان تیرماه  و با زبان روزه، با مشت های گره کرده فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دادند.
همه آمده بودند، جمعیت ورزشکاران ، روحانیون و طلاب ، اصناف و بازاریان، مسئولین شهرستان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، خواهر و برادر، پیر و جوان، کودک و خردسال، گروههایی بودند که در سیل جمعیت امروز مشهود بود.
درپایان راهپیمایی روز قدس، راهپیمایان با حضور در میدان فدک قطعنامه  ۹ماده‌ای  را با  شعارهای  الله اکبر تأیید کردند، در این قطعنامه، بر وحدت گروه‌های مبارز فلسطینی، محکومیت خط  سازش  برخی از دولت‌های مرتجع عربی و مقابله  با حرکت‌های انحرافی علیه قیام انتفاضه فلسطین تأکید  شد؛ راهپیمایان، همچنین  از حمله  موشکی  سپاه پاسداران  علیه  پایگاه‌های  داعش تکفیری در دیرالزور سوریه  قدردانی کردند
تصاویر:

 .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc