کد خبر : 27208
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 18:03

نشست صمیمانه اصحاب رسانه فلاورجان با جعفرزاده معاون فرماندار

نشست صمیمی خبرنگاران شهرستان فلاورجان  در خانه تاریخی موید زفره برگزار شد. این نشست که به همت فریدون دهقانی روابط عمومی فرمانداری فلاورجان با حضور جعفرزاده معاونت فرمانداری فلاورجان ،مباشری مسئول امور اجتماعی ،موسوی بخشدار بخش مرکزی  و اصحاب رسانه شهرستان فلاورجان برگزار شد. محمد جعفرزاده معاون فرماندار بر هماهنگی بیشتر بین خبرنگاران تاکید و

نشست صمیمی خبرنگاران شهرستان فلاورجان  در خانه تاریخی موید زفره برگزار شد.

این نشست که به همت فریدون دهقانی روابط عمومی فرمانداری فلاورجان با حضور جعفرزاده معاونت فرمانداری فلاورجان ،مباشری مسئول امور اجتماعی ،موسوی بخشدار بخش مرکزی  و اصحاب رسانه شهرستان فلاورجان برگزار شد.

محمد جعفرزاده معاون فرماندار بر هماهنگی بیشتر بین خبرنگاران تاکید و با اشاره برمشکلات مطرح شده توسط خبرنگاران گفت :خبرنگاران می بایست یک انجمن تشکیل داده و هر ماه ضمن تبادل اطلاعات با یکدیگر به بررسی مشکلات در شهرستان بپردازند.

جعفرزاده به انتقاد سازنده توسط خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با انتقاد سازنده خود نسبت به رفع مشکلات و انتقال آن به مدیران بکوشند و از انتفاد مخرب بپرهیزند.

ایشان در وصف خانه تاریخی موید ادامه داد:موقعیت این بنای تاریخی که در مجاورت مرکز این شهرستان قرار دارد ،ادارات می توانند با هماهنگی قبلی از این بنای زیباوتاریخیجهت  تشکیل جلسات وهم اندیشی  استفاده نمایند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc