کد خبر : 27264
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 7:31

آغاز عملیات آزادسازی بستر رودخانه زاینده رود در فلاورجان

 آزاد سازی بستر روخانه زاینده رود کلید خورد نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان فلاورجان-بخش مرکزی که با حضور جعفرزاده معاون فرماندار و مهندس موسوی بخشدار بخش مرکزی و کارشناس اداره آب منطقه ای استان با موضوع آزاد سازی بستر رودخانه زاینده رود (۲۴ تیر) در دفتر معاون فرمانداربرگزارگردید. درجلسه شورای حفاظت از منابع

 آزاد سازی بستر روخانه زاینده رود کلید خورد

نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان فلاورجان-بخش مرکزی که با حضور جعفرزاده معاون فرماندار و مهندس موسوی بخشدار بخش مرکزی و کارشناس اداره آب منطقه ای استان با موضوع آزاد سازی بستر رودخانه زاینده رود (۲۴ تیر) در دفتر معاون فرمانداربرگزارگردید.

درجلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان فلاورجان که با حضور جعفرزاده معاون فرماندار فلاورجان، مهندس موسوی بخشدار بخش مرکزی و کارشناسان اداره آب منطقه ای استان برگزار شد پیرامون آزادسازی بستر رودخانه زاینده رود بحث وتبادل نظرشد .
جعفرزاده معاون فرماندار فلاورجان در این نشست به مسدود بودن حاشیه زاینده رود اشاره کرد و گفت: حریم از هر دو طرف رودخانه ۳۰ متر است.
وی گفت: عملیات اجرایی آزادسازی بستر رودخانه زاینده رود در روستاهای موسیان، هویه، حسین آباد و ریاخون آغاز شده است.
 
معاون فرماندار فلاورجان افزود: در فاز دوم و سوم این طرح روستاهای خیرآباد، بوستان، زفره، بهاران و دارگان تا خط مرزی شهرستان فلاورجان و شهرستان مبارکه اجرا می شود.
گفتنی است کل مسیر رودخانه زاینده رود در شهرستان فلاورجان ۲۰ کیلومتر است که در فاز اول بستر رودخانه در روستاهای موسیان، هویه، حسین آباد و ریاخون به مسافت ۵ کیلومتر آزاد می شود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc