کد خبر : 428
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 0:36

دعوت فرماندار فلاورجان از عموم مردم شهرستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن

دعوت فرماندار فلاورجان از عموم مردم شهرستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن

        اصغر هدایت فرماندار فلاورجان با صدور بیانیه ای از عموم مردم شهرستان دعوت کرد تا با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های والای انقلاب و امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

 

 

 

اصغر هدایت فرماندار فلاورجان با صدور بیانیه ای از عموم مردم شهرستان دعوت کرد تا با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های والای انقلاب و امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را برملا سازند. متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا رسید که پیشرفت های نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران در عرصه های مختلف اعجاب جهانیان را برانگیخته و امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی بی بدیل برای ملتهای آزاده و طرفدار صلح و دوستی محسوب می شود.

یوم ا… ۲۲ بهمن  ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت است.

امسال نیز در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر سیل خروشان ملت مسلمان ایران در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به پا خواهد خواست و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمانهای نظام اسلامی به نمایش خواهد گذاشت.

بدینوسیله از عموم مردم شهرستان دعوت می گردد با حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری توطئه های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را برملا سازند.

 

اصغر هدایت

فرماندار شهرستان فلاورجان

 

 

 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc