کد خبر : 677
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 7:40

عضو هیات تفحص از صنعت بیمه: طیب‌نیا به رئیس‌کل بیمه مرکزی تذکر دهد

عضو هیات تفحص از صنعت بیمه: طیب‌نیا به رئیس‌کل بیمه مرکزی تذکر دهد

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با «نسیم» افزود: مدیریت بیمه مرکزی در حوزه نظارت برصنعت بیمه کوتاهی می‌کند؛ مشکل بیمه توسعه، ناشی از عدم نظارت بیمه مرکزی است  یک عضو هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه با بیان اینکه مدیریت بیمه مرکزی در نظارت برشرکت‌های بیمه ای کوتاهی کرده به نسیم گفت:

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با «نسیم» افزود: مدیریت بیمه مرکزی در حوزه نظارت برصنعت بیمه کوتاهی می‌کند؛ مشکل بیمه توسعه، ناشی از عدم نظارت بیمه مرکزی است

 یک عضو هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه با بیان اینکه مدیریت بیمه مرکزی در نظارت برشرکت‌های بیمه ای کوتاهی کرده به نسیم گفت: ریاست بیمه مرکزی دردوره مدیریت جدید، نظارت کافی بر شرکت های بیمه ای  ندارد.

سید ناصر موسوی  لارگانی افزود: یکی از وظایف بیمه مرکزی نظارت برنحوه صدور نمایندگی ها، شرکت های بیمه ای و اعضای هیات مدیره  شرکت های بیمه ای بوده که متاسفانه تاکنون دقت نظر کافی در این خصوص  مشاهده نشده است.
 
به گفته وی، اگر نظارت کافی از سوی بیمه مرکزی بر شرکت های بیمه ای صورت می گرفت، شرکت هایی چون بیمه توسعه، اینچنین در کشور مشکل ساز نمی شد، هر چند که بخشی از مشکلات بیمه توسعه ناشی از عدم نظارت مطلوب بیمه مرکزی در دوره مدیریت قبلی هم بوده است.

این عضو هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه، یکی از دلایلی که باعث شده بیمه مرکزی وظیفه خود را فراموش سازد را بروز برخی مسایل جانبی درصنعت بیمه برشمرد و به نسیم تصریح کرد که اکثر مشکلات کنونی مبتلا به صنعت بیمه، ناشی از  عدم نظارت بر صنعت بیمه است.

موسوی لارگانی، از وزیراموراقتصادی و دارایی به عنوان  ناظر بالادست صنعت بیمه درخواست کرد که با ارایه تذکری، خواهان اصلاح روند کنونی باشد و تصریح کرد که اگر روند کنونی نظارت برصنعت بیمه اصلاح نشود، صنعت بیمه در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc