کد خبر : 713
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 9:12

نشست مجلس و دولت نباید در قالب حرف باقی بماند

نشست مجلس و دولت نباید در قالب حرف باقی بماند

 به گزارش فالنا  به نقل ازخبرگزاری میزان: عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان برای پیشرفت کشور باید تسویه حساب‌های سیاسی در کشور ریشه کن شود، گفت : نشست مجلس و دولت زمانی تاثیر گذار است که تنها اظهار نظرها در قالب حرف باقی نماند بلکه عملیاتی شود. سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو

 به گزارش فالنا  به نقل ازخبرگزاری میزان: عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان برای پیشرفت کشور باید تسویه حساب‌های سیاسی در کشور ریشه کن شود، گفت : نشست مجلس و دولت زمانی تاثیر گذار است که تنها اظهار نظرها در قالب حرف باقی نماند بلکه عملیاتی شود.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان درباره نشست مجلس و دولت در پاستور، خاطرنشان کرد: جلسات میان دولت و مجلس باید منتهی بر رفع مشکلات مردم شود نه اینکه فقط در این گونه جلسات دردهای مسئولین بیان شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جناح بندی‌های سیاسی نباید در میان دولت و کلای مردم رخنه کند، خاطر نشان کرد: فصل خطاب تمام جریانات و تعاملات سیاسی در کشور مقام معظم رهبری است و از همین رو تمام مسئولین کشور باید با همدلی برای رفع مشکلات مردم بسیج شوند.

وی ادامه داد: باید در این گونه نشست‌ها حرف با عمل تناسب داشته باشد زیرا بیکاری اهم مشکلات جونان در این کشور است که می‌تواند زنگ صدای بسیاری ناهنجاری های اجتماعی را برای ما به صدا درآورد.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه مجلس و دولت باید هم صدا باشد، یاد آورشد: قوای سه گانه  باید در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند تا خدشه‌ای به منافع ملی کشورمان وارد نشود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc