کد خبر : 725
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 12:08

نماینده مردم فلاورجان :هزینه قبض‌ های گاز، پدر مردم در آورد!

نماینده مردم فلاورجان :هزینه قبض‌ های گاز، پدر مردم در آورد!

  به گزارش فالنا به نقل از ایسنا نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نسبت به گرانی گاز مصرفی و همچنین گرانی نان و شایعه حذف آن به مسئولان اجرایی تذکر داد. سیدناصر موسوی لارگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب و میلاد

 

به گزارش فالنا به نقل از ایسنا نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نسبت به گرانی گاز مصرفی و همچنین گرانی نان و شایعه حذف آن به مسئولان اجرایی تذکر داد.

سیدناصر موسوی لارگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع)، گفت: بنده تذکری درباره گرانی نان و شایعاتی در خصوص حذف یارانه آن دارم.

وی ادامه داد: چرا دولت از حذف یارانه میلیاردرها می‌ترسد و یارانه آنها را قطع نمی‌کند اما می‌خواهد یارانه نان افراد بیچاره را قطع کند؟ آقای روحانی شما با رای همین فقرا و روستاییان رییس‌جمهور شدید بنابراین به فکر مشکلات آنها باشید.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت و اقتصاد، اظهار کرد: مشکلات صنعت با شعارهای بعضا توخالی حل نمی‌شود و باید برای حمایت از تولید داخلی فکری جدی کرد.

موسوی لارگانی یادآور شد:‌ فکری به حال سرمایه در گردش صنایع بکنید. بانک‌محوری نیز ضربه بزرگی به اقتصاد کشور زده است و فشار بانک‌ها به تولیدکنندگان روز به روز در حال افزایش و دولت در حال نظاره است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم احداث درمانگاه و تاسیس بانک رفاه در حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری به وزیر نفت در خصوص گرانی گاز مصرفی مردم، گفت: قبض‌های چندصد هزار تومانی پدر مردم را در آورده است. آنها می‌گویند یارانه نمی‌خواهیم ولی این گرانی‌ها نباشد.

وی در پایان نسبت به رسیدگی به حقوق و مزایای کارکنان و معلمان نیز تذکر داد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc