کد خبر : 738
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 3:59

مسئولین به عنوان خادمین مردم باید به گونه ای ایفای نقش نمایند تا زمینه تحقق عینی شعار سال فراهم شود.

مسئولین به عنوان خادمین مردم باید به گونه ای ایفای نقش نمایند تا زمینه تحقق عینی شعار سال فراهم شود.

فرماندار فلاورجان :مسئولین به عنوان خادمین مردم باید به گونه ای ایفای نقش نمایند تا زمینه تحقق عینی شعار سال فراهم شود. به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستی جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش میلاد حضرت امام محمد

فرماندار فلاورجان :مسئولین به عنوان خادمین مردم باید به گونه ای ایفای نقش نمایند تا زمینه تحقق عینی شعار سال فراهم شود.

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستی جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش میلاد حضرت امام محمد باقر (ع)، با اذعان بر تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون تعامل، همدلی، همراهی و وحدت بین مردم و مسئولین، اظهار داشت: مسئولین به عنوان خادمین مردم باید به گونه ای ایفای نقش نمایند تا زمینه تحقق عینی شعار سال فراهم شود.

فرماندار فلاورجان افزود: امیدواریم در قالب مدیریت جهادی و با عزم و اراده ملی در خدمت آحاد مختلف مردم باشیم که این، خود باعث خشنودی حق تعالی و رضایتمندی، همراهی و حمایت مردم می شود.

وی با اشاره به اهمیت رویکرد تسهیلگری در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و ضرورت همکاری و همراهی شهرداران و دهیاران در این رابطه، اظهار داشت: تسهیلگری به عنوان رویکردی جدید در راستای اجتماع محور بودن پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر است و باعث توانمندسازی جامعه می شود.

گفتنی است در این جلسه، ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال گذشته و بررسی مصوبات جلسه قبل، پیشنهادات اعضا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc