کد خبر : 789
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 - 11:46

استاندار اصفهان : زنده نگهداشتن یادشهیدان تضمین کننده ی استقلال و سربلندی ایران اسلامی

استاندار اصفهان : زنده نگهداشتن یادشهیدان تضمین کننده ی استقلال و سربلندی ایران اسلامی

استاندار اصفهان : زنده نگهداشتن یادشهیدان تضمین کننده ی استقلال و سربلندی ایران اسلامی به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ، دکتر رسول زرگرپور در یادواره ۱۵ سردار و ۲۱۰ شهیدسر افراز شهر قهدریجان شهرستان فلاورجان که با حضور نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی اصفهان و جمع کثیری از خانواده های شهدا

استاندار اصفهان : زنده نگهداشتن یادشهیدان تضمین کننده ی استقلال و سربلندی ایران اسلامی

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ، دکتر رسول زرگرپور در یادواره ۱۵ سردار و ۲۱۰ شهیدسر افراز شهر قهدریجان شهرستان فلاورجان که با حضور نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی اصفهان و جمع کثیری از خانواده های شهدا برگزار شد، ضمن ادای احترام به شهدا و خانواده های آن ها و مردم ولایتمدار این شهر گفت: برگزاری و شرکت در یادواره های شهیدان دفاع مقدس، یکپارچگی و وحدت را در بین مردم ایجاد می کند.
استاندار اصفهان با اشاره به داشته ها و سرمایه های اصفهان، گفت: سابقه ی ۵ هزار ساله، میراث گرانقدر و ارزشمند تاریخی و مردم پرتلاش، خلاق و زحمت کش این استان داشته های بزرگی است که از قرن های پیش برای استان به یادگار مانده است.
رسول زرگرپور با بیان اینکه اصفهان با دارا بودن ۶ درصد از جمعیت کشور؛ ۱۰ درصد ازجانبازان، شهدا و ایثارگران را در خود جای داده است، افزود: ۷۲۰ بقاع متبرکه و سابقه ی یکهزار ساله حوزه ی علمیه در استان از ثروت ها و داشته های امروز این استان است.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اصفهان گفت: ایشان فرمودند که” روزی خواهد رسید که اصفهان را با شهیدان خرازی ها و ردانی ها خواهند شناخت”که این جمله نشان دهنده ی سرمایه ها و گنجینه های امروز اصفهان است.
زرگرپور بابیان اینکه برگزاری یادواره ی شهدا فرهنگ شهادت طلبی، باور حقیقی به خدا و ایمان و اعتقاد به رهبری و ولایت فقیه را در جامعه نهادینه می کند، افزود: وجود ایثار و فداکاری برای حفظ ارزش های اسلامی و فرهنگ عاشورایی درجامعه باعث سربلندی ایران اسلامی شده است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: ۸ سال استقامت و دفاع از سرزمین مقدس ایران اسلامی در تاریخ ثبت شده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز امانتدار خون این شهیدان است.
رسول زرگرپور عنوان نمود: زنده نگهداشتن یادشهیدان تضمین کننده ی استقلال و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc