کد خبر : 790
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 - 11:49

فرماندار فلاورجان: ترویج فرهنگ شهادت مهم‌ترین هدف یادواره شهدای شهر قهدریجان است

فرماندار فلاورجان: ترویج فرهنگ شهادت مهم‌ترین هدف یادواره شهدای شهر قهدریجان است

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از تسنیم ، اصغر هدایت صبح امروز در حاشیه یادواره دو روزه شهدای قهدریجان اظهار داشت: قهدریجان یکی از شهرهای فعال در عرصه دفاع مقدس بوده و  این شهر با ۱۵ سردار، ۱۶ فرمانده و ۲۱۰ شهید، بیشترین شهید را در شهرستان فلاورجان از مجموع ۳۰ سردار

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از تسنیم ، اصغر هدایت صبح امروز در حاشیه یادواره دو روزه شهدای قهدریجان اظهار داشت: قهدریجان یکی از شهرهای فعال در عرصه دفاع مقدس بوده و  این شهر با ۱۵ سردار، ۱۶ فرمانده و ۲۱۰ شهید، بیشترین شهید را در شهرستان فلاورجان از مجموع ۳۰ سردار و هزار و ۳۰۰ شهید، تقدیم کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد شهدا در دفاع مقدس نشان از کیاست این شهر دارد، افزود: از ۲۲۵ شهید شهر قهدریجان، ۲۵ خانواده دارای ۲ و ۳ فرزند شهید بوده و این شهر در عرصه‌های مختلف دیگر نیز به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

فرماندار شهرستان فلاورجان پیرامون یادواره ۱۵ سردار و ۲۱۰ شهید شهر قهدریجان تصریح کرد: این یاواره برای نخستین‌بار برپا شده و کمیته‌های مختلفی برای برگزاری این یادواره فعالیت کرده‌اند که برنامه‌های متنوع صنفی و گروهی نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پوشش و عمق‌بخشی فرهنگ شهادت و ایثار در شهر قهدریجان از مهم‌ترین اهداف این یادواره بوده، خاطرنشان کرد: این موضوع از مهد کودک‌ها شروع شده و برپایی این یادواره مقدمه‌ و بستری برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان فلاورجان در سال ۹۵ است.

در حاشیه برگزاری یادواره ۱۵ سردار و ۲۱۰ شهید شهر قهدریجان، نمایشگاهی با عنوان یادواره شهدا  برپا و در این نمایشگاه، تانک T55، راکت تاکتیکی زمین به زمین زلزال یک، خمپاره‌انداز ۸۱ م.م و تفنگ ۱.۶م.م ضد تانک در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/ ر

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc