کد خبر : 819
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 3:42

افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی حامی ویژه اختلالات یادگیری در شهر پیربکران

افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی حامی ویژه اختلالات یادگیری در شهر پیربکران

افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی حامی ویژه اختلالات یادگیری در شهر پیربکران همزمان با گرامیداشت هفته معلم، در آیینی با حضور فرماندار فلاورجان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، مرکز آموزشی و توانبخشی حامی ویژه اختلالات یادگیری در پیربکران تأسیس شد. به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، در آیینی

افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی حامی ویژه اختلالات یادگیری در شهر پیربکران

همزمان با گرامیداشت هفته معلم، در آیینی با حضور فرماندار فلاورجان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، مرکز آموزشی و توانبخشی حامی ویژه اختلالات یادگیری در پیربکران تأسیس شد.

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، در آیینی با حضور اصغر هدایت فرماندار فلاورجان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس مدارس استثنایی اداره کل و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی، مرکز آموزشی و توانبخشی حامی ویژه اختلالات یادگیری دانش آموزان در شهر پیربکران شهرستان فلاورجان افتتاح شد.

گفتنی است، این مرکز، به منظور کمک به دانش آموزانی که در مرحله سنجش نوآموزان، اختلال یادگیری آنها شناسایی می شود و در یک یا چند درس اختلال یادگیری دارند تاسیس شده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc