کد خبر : 883
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 12:58

نماینده مردم فلاورجان :سپاهان قانونی قهرمان شده است

نماینده مردم فلاورجان :سپاهان قانونی قهرمان شده است

– سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر تخلفی در تبریز صورت گرفته باید پیگیری شود.د ادامه گفتگوی اختصاصی بانک ورزش با او را می خوانید. بحث های زیادی بر سر قهرمانی سپاهان و اتفاقات تبریز صورت گرفته آیا شما واکنشی به اعتراض ها نشان داده اید؟ در این

– سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر تخلفی در تبریز صورت گرفته باید پیگیری شود.د ادامه گفتگوی اختصاصی بانک ورزش با او را می خوانید.

بحث های زیادی بر سر قهرمانی سپاهان و اتفاقات تبریز صورت گرفته آیا شما واکنشی به اعتراض ها نشان داده اید؟

در این زمینه بنده مسووولیتی ندارم اما ببینید گل های زیادی در بازی تراکتور و نفت و هم در بازی اصفهان و سایپا رد و بدل شده است. اینها می گویند اگر ما می دانستیم در اصفهان سپاهان برنده شده است، یکی از دو تیم نفت یا تراکتور یک گل می خورد و یکی قهرمان می شد. آخر این حرف چه معنی دارد.این نوع صحبت ها به منزله تبانی است.

شاید اگر می دانستند نتیجه به نفع سپاهان بوده بازی را مدیریت نمی کردند بلکه تلاش بیشتری می کردند.

ببینید تیم باید تلاش می کرده و برنده می شده. اگر اینها واقعا بازی کرده اند و تبانی نبوده پس باید نهایت تلاششان را می کردند و یکی برنده می شد. اگر بازی کردند و نتیجه مساوی شده خب پس تلاششان را کرده اند اما نتیجه نگرفته اند پس دلیلی برای شکایت وجود ندارد.فکر نمی کنم قانون فوتبال در ایران یا در هر کشور دیگری اجازه تکرار این بازی یا ده دقیقه اخر آن رابدهد. چهار داور این بازی را کاملا قانونی قضاوت کرده اند و بازی به موقع شروع و تمام شده و دلیلی بر تخلف نیست. ولی من شخصا معتقدم اگر در تبریز تخلف شده کسی اینترنت را قطع کرده یا خبر دروغ اعلام کرده باید با او برخورد شود حالا این شخص هر کسی که هست. این مساله مربوط به تبریز است نه اصفهان.

اگر تصمیم بر تکرار بازی باشد واکنش شما چگونه خواهد بود؟

ما که نمی توانیم دخالت کنیم ما مسوولیتی در این زمینه نداریم. ولی این مساله غیر قانونی است اصلا چنین چیزی پذیرفته نیست.اگر اشتباه داوری هم بوده نهایتا داور توبیخ می شود.در هیچ کجای دنیا این امر سابقه ندارد

ظاهرا نماینده ارومیه، آقای قاضی پور اعتقاد دارد این بازی باید حتما تکرار شود.

ایشان نظر خودشان را گفته اند اما ما که کارشناس داوری نیستیم و در این زمینه تخصصی نداریم. در این زمینه کارشناسان زیادی در کشور هستند داوران بین المللی را هم در خودمان داریم که بازی های جهانی را سوت می زنند. اگر تخلفی از طرف فدراسیون فوتبال یا تیم داوری در تبریز و یا اصفهان صورت گرفته باید بررسی و برخورد شود اما این که چون گفته اند در اصفهان بازی مساوی است و ما هم بازی را شل گرفتیم، پس معلوم می شود این بازی به صورت فرمایشی انجام شده و می خواسته اند یکی از تیم ها اول و دیگری دوم و سپاهان سوم شود.اما خواست خدا چیز دیگری بود. اصلا برفرض که بازی در اصفهان مساوی پیگیری می شده ، اینها باید بازیشان را می کردند چرا باید در عرض ۱۵ دقیقه ۳ تا گل دریافت کنند که حالا از نتیجه بازی سایپا و سپاهان شاکی باشند.

تبریک گفتن شما در مجلس کمی باعث اعتراض نمایندگان آذربایجان شد آیا با آنها صحبتی داشته اید؟

خیر من این قهرمانی را به مردم اصفهان تبریک گفتم تیم سپاهان زحمت زیادی برای قهرمانی کشید آنهاهم اگر قهرمان می شدند به مردم استان شان تبریک می گفتند.کار خلافی صورت نگرفته. الان هم تیم سپاهان بالاخره قانونی قهرمان است و این قهرمانی ثمره تلاش این تیم و حمایت مردم اصفهان بوده است.

منبع :بانک ورزش

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc