کد خبر : 934
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 14:14

نماینده مردم فلاورجان:هدف سران آمریکایی این است که روح استقلال طلبی در منطقه را خشک کنند.

نماینده مردم  فلاورجان:هدف سران آمریکایی این است که روح استقلال طلبی در منطقه را خشک کنند.

نماینده مردم فلاورجان:هدف سران آمریکایی این است که روح استقلال طلبی در منطقه را خشک کنند. عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه سیاست خارجی آمریکا بر مبنای تفرقه افکنی میان مسلمان در خاورمیانه تنظیم شده است، گفت: بمباران افغانستان و عراق تنها به بهانه‌ای فروش تسلیحات دولت آمریکا انجام شده است.سید ناصرموسوی لارگانی در

نماینده مردم فلاورجان:هدف سران آمریکایی این است که روح استقلال طلبی در منطقه را خشک کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه سیاست خارجی آمریکا بر مبنای تفرقه افکنی میان مسلمان در خاورمیانه تنظیم شده است، گفت: بمباران افغانستان و عراق تنها به بهانه‌ای فروش تسلیحات دولت آمریکا انجام شده است.
سید ناصرموسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره تخریب زیر ساخت‌های کشورهای خاورمیانه به بهانه‌ا ی مبارزه با تروریست توسط سران آمریکایی، خاطر نشان کرد: داعش فرزند خلف آمریکا است و این گروه تروریستی با بکارگیری ابزارهای فرهنگی ،سیاسی و جنایی توسط سران آمریکایی تربیت شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریست جنگ‌های نیابتی را در منطقه راه اندازی کردند، تصریح کرد: هدف سران آمریکایی این است که روح استقلال طلبی در منطقه را خشک کنند.

وی با بیان اینکه مجامع بین المللی بازیجه دست صهیونیست‌هاست، ادامه داد: کشتار مردم یمن توسط آل سعود برای سازمان ملل سناریوی عدم استقلال طلبی این سازمان را رقم زده است.

عضوفراکسیون رهروان ولایت مجلس در پایان یاد آورشد: نشر افکارگروهک‌های تروریستی در منطقه خاور میانه نشا ن ازاین دارد که امریکا قصد دارد نفاق را در منطقه گسترش دهد./

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc