کد خبر : 961
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394 - 11:40

بازدید مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان از دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان

بازدید مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان از دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان

بازدید مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان از دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در بازدید از دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان بر حمایت از تولید با کیفیت تأکید نمود به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛دکتر شهرام موحدی، در بازدید از دو مجتمع گاوداری صنعتی در شهرستان

بازدید مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان از دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در بازدید از دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان بر حمایت از تولید با کیفیت تأکید نمود

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛دکتر شهرام موحدی، در بازدید از دو مجتمع گاوداری صنعتی در شهرستان فلاورجان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتها و نیز مشکلات موجود در این حوزه قرار گرفت.
وی:با توجه به نقش و اهمیت صنعت دامپروری در اقتصاد یک کشور و اینکه بروز برخی بیماریها در این بخش می تواند چه خسارات سنگینی به بار آورد گفت: دامپزشکی استان در این راستا پوشش کامل ایجاد ایمنی(واکسیناسیون) در دام ها را با حساسیت خاصی دنبال می کند.
موحدی پیشگیری با روش امنیت زیستی(بیوسکیوریتی)، را مقرون بصرفه تر از تحمل مخارج درمان و تجویز دارو دانست و گفت: بکارگیری تدابیرو راهکارهای صحیح بهداشتی در یک گاوداری پوشش مناسبی در جهت امنیت و افزایش تولید است .
مسئولین این دو مجتمع نیز ضمن تشکر از تلاشهای کارکنان دامپزشکی استان، به عنوان حافظ سرمایه های دامی ، این سرکشی ها و حمایت ها را باعث دلگرمی دامداران و فعالان دانست و خواستار برگزاری کمیته های مشترک با دامپزشکی و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل ها در این بخش شدند.
در پایان نیز مسئولین این دو مجتمع ضمن تشکر از تلاشهای کارکنان دامپزشکی استان، به عنوان حافظ امنیت و سلامت سرمایه های دامی و سلامت در استان ، این سرکشی ها و حمایت ها را باعث دلگرمی دامداران و فعالان دانست و خواستار برگزاری کمیته های مشترک با دامپزشکی و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل در این بخش شدند.
قابل ذکر است در این بازدید که معاون سلامت و برخی از مسئولین دامپزشکی استان، دکتر موحدی را همراهی می کردند دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان با ظرفیت مجموع ۴۷۰۰ رأس گاو شیری بازدید شد.
منبع: روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc