کد خبر : 966
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 خرداد 1394 - 13:42

اولویت‌های رئیس جدید مجمع نمایندگان استان اصفهان

اولویت‌های رئیس جدید مجمع نمایندگان استان اصفهان

اولویت‌های رئیس جدید مجمع نمایندگان استان اصفهان حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مجمع نمایندگان روز گذشته در مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه شد. وی بیان کرد: در این جلسه بحث انتخابات ریاست مجمع نمایندگان مجلس مطرح شد که در ابتدا آقای مجید منصوری نماینده شهر

اولویت‌های رئیس جدید مجمع نمایندگان استان اصفهان

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مجمع نمایندگان روز گذشته در مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه شد.

وی بیان کرد: در این جلسه بحث انتخابات ریاست مجمع نمایندگان مجلس مطرح شد که در ابتدا آقای مجید منصوری نماینده شهر لنجان برای ریاست مجمع نمایندگان اعلام نامزدی کرد و سپس انصراف داد و پس از آن همه نمایندگان استان به بنده رأی دادند.

رئیس جدید مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: در نهایت رأی‌گیری نمایندگان استان بنده را به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان اصفهان، مجید منصوری به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان و علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه را به عنوان دبیر مجمع نمایندگان انتخاب کردند.

وی در ادامه به تشریح و توضیح سیاست‌ها و اولویت‌های خود در جایگاه رئیس مجمع نمایندگان استان از پیگیری و هماهنگی به منظور تشکیل جلسه با مسئولان عالی نظام و دولت، همچون رئیس جمهور و معان اول برای انتقال گلایه‌ خود از نسبت دادن صفت برخورداری به استان اصفهان، در حالی که بسیاری از شهرستان‌های اصفهان محروم است، خبر داد.

معضل اشتغال در استان اصفهان جدی است

موسوی‌لارگانی با اشاره به اینکه استان اصفهان با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می‌کند، بیان کرد: معضل اشتغال در استان اصفهان جدی و بزرگ است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۴۰ درصد از ظرفیت اشتغال استان غیرفعال است و چرخه صنعت‌گران اصفهان رونق ندارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری جلسات مشترک مجمع نمایندگان استان با مسئولان استانی و هم‌اندیشی به منظور یافتن راهکارهای مناسب برای حل مشکلات استان و بحث و تبادل نظر با دیگر مسئولان از جمله اهدافمان خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بیشترین درخواست و مطالبه مردم اصفهان چیست، عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که از سوی عموم سرمایه‌گذاران و حتی استاندار اصفهان مطرح شده این است که با وجود سپرده‌های بالای مردم اصفهان در بانک‌های خصوصی، این بانک‌ها در استان‌های دیگر هزینه‌ کرده‌اند.

موسوی‌لارگانی یادآور شد: انتظار داریم حداقل ۹۰ درصد از سپرده‌های مردم در استان هزینه شود تا چرخ صنعت و تولید در اصفهان بچرخد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc