کد خبر : 991
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 5:49

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان: تنها راه پیروزی در مذاکرات توجه به فرامین رهبری است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان:  تنها راه پیروزی در مذاکرات توجه به فرامین رهبری است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان: تنها راه پیروزی در مذاکرات توجه به فرامین رهبری است حجت الاسلام محمود محمدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان ، با اشاره به این که مذاکره با کشورهایی که خود را برتر و ابرقدرت حساب می کنند، اشتباه است، گفت: مذاکره با کسانی که غیر از یهود و

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان: تنها راه پیروزی در مذاکرات توجه به فرامین رهبری است

حجت الاسلام محمود محمدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان ، با اشاره به این که مذاکره با کشورهایی که خود را برتر و ابرقدرت حساب می کنند، اشتباه است، گفت: مذاکره با کسانی که غیر از یهود و صهیونیست را انسان نمی دانند و مابقی ادیان را خدمتگزار خود تصور می کنند مانند مذاکره گرگ با میش است.

 وی افزود: مذاکره از همان ابتدا نباید شروع می شد، اما با تصمیم گیری مسؤولان مبنی بر انجام مذاکرات در راستای خدمت به مردم، حمایت ملت الزامی می شود.

 حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که برخی صحبت از ترک میز مذاکره و عدم ادامه مذاکرات می کنند، گفت: ادامه ندادن مذاکر در این شرایط به نفع کشور نیست، اما باید خطوط قرمز نظام در آن رعایت شود.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارد مذاکره کنندگان باید مدافع حقوق ملت ایران باشند و از خطوط قرمز تعیین شده عدول نکنند، چرا که عقب نشینی در مذاکرات سبب پشیمانی در آینده خواهد شد.

 وی با اشاره به این که تنها راه پیروزی در مذاکرات توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب است، گفت: خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب باید رعایت شود و ذره ای بی توجهی به این اصول نشان از خیانت به خون شهدا است.

 به گفته وی، خداوند به پیامبر اسلام(ص) فرمود که یهود هیچگاه از دست شما راضی نمی شود تا زمانی که شما از آنها تبعیت کنید، از این رو با وجود تأکید صریح قرآن در مورد زیاده خواهی یهود، نمی توان در مورد مذاکرات خوشبین بود.

 حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در ابتدای مذاکرات عنوان کرد که من به مذاکرات خوشبین نیستیم، گفت: با توجه به آیه های قرآن و روایات و سخنان بزرگان، قطعا مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید به غیر از آن که از خطوط قرمز خود دست برداریم

منبع :خبرگزاری رسا در کاشان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc