کد خبر : 995
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 4:38

در آیینی حفیظی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان فلاورجان معرفی شد

در آیینی حفیظی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان فلاورجان معرفی شد

در آیینی حفیظی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان فلاورجان معرفی شد به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان، برگزاری آیین تکریم و معارفه را سنت حسنه و پسندیده ای در فرهنگ ایرانیان دانست و اظهار داشت: هدف از برگزاری این سنت حسنه،

در آیینی حفیظی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان فلاورجان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان، برگزاری آیین تکریم و معارفه را سنت حسنه و پسندیده ای در فرهنگ ایرانیان دانست و اظهار داشت: هدف از برگزاری این سنت حسنه، تکریم و تجلیل از زحمات خدمتگزاری است که زمانی را در مسند خدمت به مردم بوده و خیرمقدم و معارفه خدمتگزار دیگری است که این مسئولیت جدید را برعهده گرفته است.
فرماندار فلاورجان به اهمیت موضوع امنیت  اشاره کرد و افزود: پیچیدگی ها و اهمیت موضوع امنیت موجب تعامل و ارتباط مؤلفه های تأمین امنیت با یکدیگر می شود.
وی نزدیکی به اصفهان، تراکم بالای جمعیت، مهاجرپذیر بودن و حضور اقوام مختلف در شهرستان را ازجمله ویژگی های شهرستان فلاورجان برشمرد و خاطرنشان کرد: این شهرستان به دلیل تعامل و همکاری مثبت بین بخشی از امنیت و آرامش خوبی برخوردار است و لازم است مؤلفه های ایجاد امنیت در شهرستان را بیش از پیش تقویت کنیم.
هدایت با بیان اینکه ۴۲ درصد از جمعیت شهرستان روستایی هستند، تصریح کرد: این جمعیت روستایی به عنوان یکی از ویژگی های خاص و کم نظیر شهرستان فلاورجان است.
فرماندار فلاورجان از تغییر کاربری برخی اراضی کشاورزی در شهرستان ابراز نگرانی کرد و خواستار همکاری بیشتر قوه قضاییه در این رابطه شد.
گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی نژاد معاون قضایی دادگستری کل اصفهان نیز در این آیین به مطالبی پیرامون اصول کلی قضاوت برگرفته از روش و سخنان امیر المؤمنین  حضرت علی (ع) اشاره کرد.
شایان ذکر است، در این آیین، از زحمات امیر مهربان شیرانی رئیس سابق دادگستری شهرستان تجلیل و امید حفیظی به عنوان رئیس جدید دستگاه قضایی شهرستان معرفی شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc