شماره : 52511
2 / 1 / 1403 - 10:05

مسئول ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد:؛

۵۰۰مسافر در روز اول نوروز در ستاد اسکان فرهنگیان فلاورجان پذیرش شدند

محمد کمالی مسئول ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از حضور ۵۰۰ مسافر نوروزی در اولین روز از نوروز در مدارس محل اسکان خبر داد ؛

به گزارش نیوز فلاورجان فلاورجان؛محمدکمالی مسئول ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان اظهار داشت:در اولین روز از عید نوروز ۵۰۰ مسافر نوروزی در ۵ مدرسه و ۶۰ کلاس پذیرش شدند

مسئول ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فلاورجان افزود:ستاد اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آن‌ها در سفر به شهرستان فراهم کند

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52511 توسط press و در روز پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:05:31
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52508
1 / 1 / 1403 - 7:31

رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۳ را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیدند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.؛

به گزارش نیوز فلاورجان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب الْقُلوبِ و الأبصار، یا مدبّر الّیلِ و النّهار، یا مُحوّل الْحَولِ و الأحوال، حَوّلْ حالَنا إلی أحسَنِ الْحال.

تبریک عرض میکنم به همه‌ی ملّت عزیز ایران عید نوروز و سال جدید را که امسال با ماه مبارک رمضان و بهار دلها و بهار معنویّت همراه شده است. به طور خاص تبریک عرض میکنم به خانواده‌های ایثارگران و به همه‌ی ملّتهای دیگری که نوروز را گرامی میدارند.

یاد میکنم از شهیدان عزیز و از امام شهیدان که این راه را به روی ملّت ایران گشود. آرزو میکنم بهره‌مندی ملّت ایران را از هر دو بهار، هم بهار طبیعت و هم بهار معنویّت.

نگاهی به سال ۱۴۰۲ که این لحظه به پایان رسید بکنیم و نگاهی به سالی که وارد آن شدیم. سال ۱۴۰۲ مثل همه‌ی سالهای دیگر زندگی، انباشته بود از شیرینی‌ها و تلخی‌ها، از خواسته‌ها و ناخواسته‌ها، این طبیعت دنیا و طبیعت زندگی است. در مسائل داخلی کشور پیشرفتهای چشمگیر علمی، پیشرفتهای فنّاوری، تولیدات زیربنایی که در سراسر کشور انجام گرفته است، این جزو شیرینی‌ها و خبرهای خوش بود. از سویی دیگر، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جزو خبرهای تلخ بود. حضور حماسی مردم در اجتماعات روز قدس و روز ۲۲ بهمن، برگزاری امن این تظاهرات بزرگ، برگزاری امن و سالم انتخابات آخر سال و حضورهای مردمی دیگر، جزو خبرهای خوش و خواسته‌های شیرین سال گذشته بود. حادثه‌ی تلخ کرمان در سالگرد شهید سلیمانی، سیل بلوچستان در اواخر سال، حوادثی که برای مأموران امنیّت و حافظان امنیّت در طول این ماه‌ها اتّفاق افتاد، جزو حوادث تلخ بود و تلخ‌تر از همه حادثه‌ی غزّه بود که جزو مسائل مهمّ بین‌المللی ما است، و حادثه‌ای تلخ‌تر از آن امسال ما نداشتیم. در مسائل خارجی تحرّک بین‌المللی دولت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی و سیاسی جزو خبرهای شیرین و حوادث مطلوب بود و حادثه‌ی غزّه هم که عرض کردیم جزو تلخ‌ترین حوادث، بلکه تلخ‌ترین حوادث مسائل خارجی ما بود. از خداوند متعال مسئلت میکنیم که تلخی‌ها را جبران کند و ادامه‌ی شیرینی‌ها را به ملّت ایران و ملّتهای مسلمان ارزانی بفرماید و آنچه را که مایه‌ی خیر و برکت امّت اسلامی است و مایه‌ِی خیر و برکت ملّت ایران است، به آنها لطف بفرماید.

در مورد شعار سال ۱۴۰۲ که عبارت بود از مهار تورّم و رشد تولید، کارهای خوبی انجام گرفت. در هر دو بخش شعار، کارهایی انجام گرفت، پیشرفتهایی هم اتّفاق افتاد، البتّه نه به قدر مطلوب ــ که حالا ان‌شاءالله تفصیل آنها را در سخنرانی امروز عرض خواهم کرد به ملّت ایران ــ و آنچه که انجام گرفته خوب بود ولی باید ادامه پیدا کند. و این شعار، شعاری نیست که در یک سال توقّع داشته باشیم که به نحو مطلوب انجام بگیرد، این شعار همچنان ادامه خواهد داشت.

در سالی که پیش روی ما است و وارد آن شدیم، کارهای زیادی هست که بایستی انجام بگیرد و باید خودمان را به آن متعهّد بدانیم، هم مسئولین کشور، دولتی‌ها، مجلس، قوّه‌ی قضائیّه و دیگران و هم آحاد مردم، همه باید خودمان را به آن کارها متعهّد بدانیم در زمینه‌های مختلف، لکن در این سال هم مسئله‌ی عمده‌ی کشور عبارت است از اقتصاد. نقطه‌ی ضعف اساسی کشور عبارت است از مسئله‌ی اقتصاد، باید در این زمینه‌ها فعّال عمل کنیم.

بنده با مطالعه‌ی نظرات کارشناسان این مسئله به این نتیجه میرسم که یک کلید اساسی برای حلّ مشکلات اقتصادی کشور عبارت است از مسئله‌ی تولید؛ تولید داخلی، تولید ملّی، برای همین هم هست که در این چند سال گذشته بر روی تولید ما تکیه کردیم. اگر رشد تولید و حرکت رو به جلو در تولید ملّی به نحو مطلوب انجام بگیرد، بسیاری از مشکلات مهمّ اقتصادی مثل مسئله‌ی تورّم، مسئله‌ی اشتغال و مسئله‌ی ارزش پول ملّی، این مسائل اساسی اقتصاد به نحو خوبی به سمت حل پیش خواهد رفت. مسئله‌ی تولید بنابراین مسئله‌ی مهمّی است و به همین جهت امسال هم روی مسئله‌ی تولید تکیه میکنم و توقّع دارم، انتظار دارم که ان‌شاءالله یک جهشی در کار تولید اتّفاق بیفتد امسال، و بِجد اعتقاد دارم که این جهش بدون مشارکت مردم و بدون حضور مردم اتّفاق نخواهد افتاد. اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم، باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیّتهای بزرگی وجود دارد که من ان‌شاءالله توضیح خواهم داد در این باره و این ظرفیّتها بایستی فعّال بشود، باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود. لذا من به این مناسبت شعار امسال را این قرار دادم: «جهش تولید با مشارکت مردم» این شعار امسال است. امیدواریم ان‌شاءالله این شعار به بهترین وجهی تحقّق پیدا کند. برنامه‌ریزان کشور برنامه‌ریزی کنند، صاحب‌نظران همکاری فکری کنند و فعّالان اقتصادی به نحو عملی در این کار ان‌شاءالله مشارکت کنند.

از خداوند متعال توفیق ملّت بزرگ و عزیز ایران را مسئلت میکنم و سلام خاضعانه عرض میکنیم به پیشگاه حضرت بقیّهالله (ارواحنا فداه) و از خداوند تعجیل در فرج آن بزرگوار را که فرج بشریّت است مسئلت میکنیم.

والسّلام علیکم و رحمهالله و برکاته

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52508 توسط press و در روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 07:31:51
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52506
28 / 12 / 1402 - 15:34

تأیید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان/تغییر در نتیجه حوزه انتخابیه لنجان

سخنگوی شورای نگهبان آخرین وضعیت بررسی صحت انتخابات درحوزه‌های انتخابیه استان اصفهان را اعلام کرد‌. ؛

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ظهر امروز گفت: صحت انتخابات در حوزه‌ انتخابیه اصفهان، ورزنه، هرند، جرقویه و کوهپایه، حوزه انتخابیه اردستان، حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار، حوزه انتخابیه خمینی شهر، حوزه انتخابیه سمیرم، حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان، حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت، حوزه انتخابیه فلاورجان، حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، حوزه انتخابیه خوانسار و گلپایگان، حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک، حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون، حوزه انتخابیه نطنز و بخش قمصر به تأیید شورای نگهبان رسید.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه لنجان به دلیل تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیئت مرکزی نظارت، رأی نفر دوم ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: در حوزه انتخابیه مبارکه نیز به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء دو صندوق اخذ رأی ابطال شد اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد.

همچنین سخنگوی شورای نگهبان روز گذشته ۲۷ اسفندماه صحت انتخابات در حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران را تأیید کرده بود.

بدین ترتیب نتایج بررسی صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان اعلام گردید.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52506 توسط press و در روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 15:34:47
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52504
28 / 12 / 1402 - 13:39

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان فلاورجان افتتاح شد

طی آیینی با حضورفرماندارشهرستان فلاورجان،مدیرآموزش و پرورش،کارشناس مسئول تعاون و دیگر مسئولین شهرستان ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فلاورجان افتتاح و آغاز به کار کرد؛

به گزارش نیوز فلاورجان در بیست و هشتمین روز از اسفند ماه طی آیینی با حضورمهدی نادری فرماندارفلاورجان،سیدمحمد خلیلی مدیرآموزش و پرورش،محمد کمالی کارشناس مسئول تعاون و دیگر مسئولین شهرستان ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان جهت پذیرش مسافران نوروزی افتتاح شد

مدیرآموزش و پرورش در حاشیه این مراسم گفت: در راستای تکریم و انجام وظیفه اجتماعی،ستاد اسکان آموزش و پرورش فلاورجان در بحث استقبال از مسافران نوروزی،تمهیدات لازم را برای استقبال و اسکان در مدارس اندیشیده است و مجموعه آموزش و پرورش آماده خدمات‌رسانی به مهمانان است

محمد کمالی کارشناس مسئول تعاون نیز طی گزارشی عنوان کرد: ۹ مدرسه با ۸۷ کلاس درسه طرح الف،ب و ج همراه با تجهیزات آماده سرویس‌دهی به مسافران هستند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52504 توسط press و در روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 13:39:01
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52497
27 / 12 / 1402 - 22:28

حرکت زیبای سرباز وظیفه در فلاورجان

ویدئویی از کمک یک سرباز وظیفه پلیس به پیر مرد مسن برای عبور از خیابان منتشر شده است. که در آن لحظات جالبی رقم می‌خورد و انتشار این تصاویر در فضای مجازی واکنش زیادی را به دنبال داشته است؛

به گزارش نیوز فلاورجان ویدئویی از کمک یک سرباز وظیفه پلیس به پیر مرد مسن برای عبور از خیابان منتشر شده است. که در آن لحظات جالبی رقم می‌خورد و انتشار این تصاویر در فضای مجازی واکنش زیادی را به دنبال داشته است

در این ویدئو سرباز وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با مشاهده اینکه مرد  مسن توان عبور از میدان آزادی شهر فلاورجان را ندارد و به علت  ترافیک شدید شب عید به کمک وی شتافته و او را تا آن‌سوی خیابان همراهی می‌کند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52497 توسط press و در روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 22:28:18
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52494
27 / 12 / 1402 - 19:46

مدیرآموزش و پرورش فلاورجان خبر داد؛

آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان فلاورجان برای پذیرش مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش فلاورجان از تجهیز ۹ مدرسه در شهرستان برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد؛

به گزارش نیوز فلاورجان سید محمد خلیلی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن تبریک عید باستانی نوروز و حلول ماه مبارک رمضان اظهارداشت: آموزش و پرورش امسال نیز مانند سال‌های گذشته با تمام ظرفیت پذیرای میهمانان نوروزی از سراسر کشور خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان فلاورجان فعالیت خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی از ۲۶ اسفندماه آغاز کرده و تا ۱۲ فروردین، پذیرای مسافران خواهد بود.

وی افزود: به این منظور،۹ مدرسه با ۸۷ کلاس در درجه الف،ب و ج با امکاناتی از قبیل فرش، پتو،بالش، یخچال در کلاس تجهیز شده و با آشپزخانه و حمام مشترک و تلویزیون آماده سرویس‌دهی به مسافران هستند.

وی ضمن تاکید بر تکریم مسافران نوروزی از تمامی مدیران و عوامل اجرایی ستاد اسکان شهرستان خواست تا برای خدمات رسانی بهتر به مسافرین و مهمانان، هماهنگی های لازم را در جهت رفع نواقص و کمبودها به عمل آوردند و موارد ایمنی و امنیتی مدارس در طول تعطیلات نوروزی را رعایت کنند

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52494 توسط press و در روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 19:46:20
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52491
27 / 12 / 1402 - 13:50

فروشنده شیشه در فلاورجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف 1 کیلو و 950 گرم مواد مخدر شیشه در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد؛

,به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت :در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و در پی اخبار دریافت اخبار مبنی بر اقدام مجرمانه فردی در زمینه نگهداری و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان فلاورجان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود :در این راستا ماموران با بررسی های دقیق و اقدام هوشمندانه پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند .
فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به این کشف ۱کیلو ۹۵۰گرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از مخفیگاه متهم گفت :در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52491 توسط press و در روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 13:50:53
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52488
27 / 12 / 1402 - 12:48

آخرین وضعیت پروژه کنار گذر غرب اصفهان شهرستان فلاورجان

آخرین وضعیت پروژه کنار گذر غرب اصفهان شهرستان فلاورجان  

آخرین وضعیت پروژه کنار گذر غرب اصفهان شهرستان فلاورجان

 

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52488 توسط press و در روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 12:48:44
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52483
27 / 12 / 1402 - 12:18

انتصاب شیخی زازرانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان

در حکمی احمد شیخی زازرانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان معرفی شد.؛

به گزارش نیوز فلاورجان طی حکمی از سوی   جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، احمد شیخی  به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان معرفی شد.

 

صبح امروز ، ۲۷ اسفندماه ماه، جلسه معارفه مدیر جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور مهدی نادری فرماندار فلاورجان وحضور احمد مرادی‌هرندی سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل و ورزش و جوانان، در محل دفتر فرماندار برگزار شد

در این جلسه از زحمات جناب آقای فلسفی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان تجلیل و قدردانی شد و جناب آقای احمد شیخی زازرانی به عنوان مسئول جدید این اداره معرفی گردید

به گزارش نیوز فلاورجان گفتنی است پیش از این احمدرضا شیخی  مسئول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان بوده است و همچنین محمدرضا فلسفی نیز در حکمی به  عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار منصوب شد.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52483 توسط press و در روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 12:18:21
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52479
24 / 12 / 1402 - 21:10

کارشناس شبکه دامپزشکی فلاورجان در حین انجام وظیفه بر اثر حمله سگ مصدوم شد

کارمند شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان حین انجام واکسیناسیون هاری، توسط گاز گرفتگی سگ مصدوم و راهی بیمارستان شد؛

به گزارش نیوز فلاورجان ، کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی این شبکه حین انجام عملیات واکسیناسیون هاری سگ در روستای شرودان شهرستان فلاورجان از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت شدید شد.

محسن رهنما نسب در حین ماموریت، هنگام انجام واکسیناسیون هاری در روستای شرودان این شهرستان، ضمن مهار بودن سگ توسط صاحب آن، با توجه به وحشی بودن سگ از مهار خارج شده و در حمله غافلگیرانه انگشت دست همکار شبکه را به شدت گاز گرفته که موجب مصدومیت شدید وی گردید.

دکتر علیرضا لارابی رئیس شبکه دامپزشکی فلاورجان ضمن اعلام آسیب دیدگی جدی همکار این شبکه، از ادامه روند پیشگیری و درمان بیماری هاری با توجه به مشترک بودن این بیماری خطرناک و کشنده بین انسان و حیوان، توسط کادر پزشکی خبر داد.

وی با اشاره به مخاطرات و آسیب های جدی شاغلین حوزه دامپزشکی و قرار گرفتن در معرض بیماری های مشترک خطرناک بین انسان و دام، گفت: همچنان متاسفانه مسئله تصویب قانون سختی کار دامپزشکی، با توجه به تعداد زیاد حوادث صورت گرفته برای پرسنل در سطح کشور اجرایی نشده و امید است مسئولان امر در جهت حمایت از این قشر خدوم جامعه که در خط مقدم صیانت از سلامت و امنیت غذایی جامعه حضور دارند اقدامات لازم صورت پذیرد

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52479 توسط press و در روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 21:10:02
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52476
24 / 12 / 1402 - 9:01

کشف بیش از ۱۴ هزار موادمحترقه غیر مجاز در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف بیش از 14هزار مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی ماموران این فرماندهی از چند واحد صنفی خبر داد؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت : در راستای پیشگیری از وقوع حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال و در پی اخبار واصله مبنی بر اقدام مجرمانه افراد در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامیی این فرماندهی قرار گرفت

وی افزود :در این راستا ماموران این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات جداگانه در بازرسی از تعدادی واحد صنفی و منزل موفق به کشف ۶ کیلو ۳۰۰ گرم مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز و ۱۴ هزار۶۸۸عدد ترقه غیر مجاز شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در این عملیات حدود ۹نفر متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52476 توسط press و در روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 09:01:50
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52463
24 / 12 / 1402 - 8:51

آماده سازی بسته‌های کمک معیشتی توسط بزرگان قهدریجان به روایت تصویر

دستگیری بزرگان و پیران شهر قهدریجان از نیازمندان؛

به گزارش نیوز فلاورجان هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح های کمک و همدلی در سراسر کشور، آماده‌سازی و توزیع ۴۰۰بسته کمک معیشتی توسط جمعی ازبزرگان و پیران شهر قهدریجان در مسجد بلال شهر قهدریجان  به‌منظور توزیع بین خانواده‌هایی نیازمندان و کم بضاعت شهرستان فلاورجان انجام شد.

به روایت. تصویر .

 

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52463 توسط press و در روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 08:51:21
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52460
24 / 12 / 1402 - 8:28

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از جمع آوری 42معتاد متهاجر و خرید و فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد .؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین در ادامه طرح کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری متعادان متهاجر در سطح شهرستان فلاورجان به مرحله اجرا گذاشته شد .
وی در ادامه گفت: در اجرای طرح ۲۷ معتاد متهاجر در سطح شهرستان جمع آوری و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی جهت سیر مراحل درمان به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع مواد افیونی در این طرح خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب برای رسیدن به اهداف شوم خود آسایش شهروندان را خدشه دار کنند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52460 توسط press و در روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 08:28:13
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52458
23 / 12 / 1402 - 11:34

بازگشت شش هزار واحد تولیدی به چرخه تولید

فرماندار فلاورجان در جلسه شورای تعاون گفت: در دولت سیزدهم شش هزار واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند.؛

به گزارش نیوز فلاورجان، روز ۲۲ اسفند، اولین جلسه شورای توسعه تعاون شهرستان به ریاست مهدی نادری فرماندار فلاورجان و با حضور سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مهدی نادری فرماندار فلاورجان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یکی از نقاط قوت در دولت آقای رئیسی حمایت ویژه ازتولید، بنگاه‌ها و کارگاه‌های تولیدی است و طی دو سال اخیر بالغ بر ۶ هزار واحد صنفی و کارگاه‌هایی به عرصه تولید بازگشتند.

وی در ادامه افزود: دولت همواره در کنار و پشتیبان تعاونی ها بوده است و هیچ موقع خودش را در مقابل آنها قرار نداده است.

نادری درباره حمایت از تعاونی ها بیان کرد: ادارات شهرستان موظف هستند از تعاونی ها در سطح شهرستان مستمر حمایت کنند و برای این امر باید راه کارهایی توسط ادارات مربوطه شهرستان ارائه شود.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52458 توسط press و در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 11:34:45
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52456
23 / 12 / 1402 - 7:11

برگزاری جلسه مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان فلاورجان

آخرین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد ؛

به گزارش نیوز فلاورجان در سال ۱۴۰۲ با حضور محمد خلیلی مدیرآموزش و پرورش و دیگر اعضا در سالن اجتماعات امیر کبیر مدیریت برگزار شد

سید محمد خلیلی مدیرآموزش و پرورش فلاورجان وجود خیرین، پیشکسوتان در مجموعه آموزش و پرورش را فرصتی جهت احیای ارزش ها و کرامت انسانی

  سید محمد خلیلی مدیرآموزش و پرورش وجود جامعه خیرین مدرسه ساز را از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان دانست و افزود: وجود خیرین و پیشکسوتان در مجموعه آموزش و پرورش را فرصتی جهت احیای ارزش ها و کرامت انسانی میدانیم

مدیرآموزش وپرورش عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز در همه عرصه ها و هرجا که لازم باشد حضور پررنگی دارند و نقش تاثیر گذار خود را به خوبی اجرا می کنند و ما همواره قدردان زحمات این عزیزان خواهیم بود

مدیرآموزش و پرورش در خصوص مدارس در حال ساخت نیز گفت:مدرسه خیرساز شمس روستای هویه در حال اتمام است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید و باتوجه به اینکه در محوطه این آموزگاه بنای تاریخی قرار گرفته است در آینده یکی از مدارس شاخص ما خواهد بود

در ادامه جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه در خصوص طرح مولد سازی،مدارس درحال ساخت بحث و تبادل نظر شد

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52456 توسط press و در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 07:11:24
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر