شماره : 52613
27 / 1 / 1403 - 13:31

فرار سارقان موتور سیکلت بی نتیجه ماند

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف 2 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و دستگیری 2سارق با هوشیاری ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد ؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان کرد: در اجرای طرح کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی, ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱فلاورجان حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ی خود به ۲ دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و جهت بررسی وارد عمل شدند .

وی افزود: راکبان موتور سیکلت ها به محض رویت واحد گشته قصد متواری شدن از محل را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران هر ۲موتور سیکلت متوقف و راکبان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان این که ماموران در بررسی های اولیه و استعلام پلاک پی به مسروقه بودن موتورسیکلت‌ها بردن عنوان کرد : متهمان دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52613 توسط press و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 13:31:42
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52611
26 / 1 / 1403 - 20:52

نحوه واگذاری املاک به متقاضیان باید کاملا شفاف باشد.

مهدی نادری فرماندار فلاورجان در جلسه بررسی مشکلات واگذاری اراضی مستقر در ضلع جنوب و جنوب غربی شهرک صنعتی اشترجان بیان کرد: این واگذری های باید کاملا شفاف و مالکیت زمین های واگذاری شده مشخص شود. ؛

به گزارش نیوز فلاورجان امروز ۲۶ فروردین ، جلسه بررسی مشکلات زیست محیطی ایجاد شده ناشی از فرایند واگذاری اراضی مستقر در ضلع جنوب و جنوب غربی شهرک صنعتی اشترجان به ریاست مهدی نادری فرماندار فلاورجان و با حضور نماینده سازمان بازرسی استان، نماینده اداره مدیریت بحران استان، نماینده اداره محیط زیست و آب منطقه ایی استان، نماینده شرکت ذوب آهن، نماینده شرکت شهرکهای صنعتی استان ولی مسئولین ادارات ذیربط شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: مشکلات و تخلفات صورت گرفته در شهرک صنتعی اشترجان مشهود است ولی طبق قانون با عوامل خاطی برخورد خواهد شد.

در ادامه جلسه مهدی نادری تشریح کرد: مردم نسبت به این مشکلات مطالبه گری داشتند و دولت موظف است نسبت به این مطالبه مردم اقدامات لازم را انجام دهد تا رضایت مردم را کسب شود.

ایشان نسبت به استفاده مسئولین ادارات از قوانین اداری بیان کرد: نباید جواب دهی مسئولان به مردم بیشتر از حدود طولانی شود که این امروز موجب بروز نارضایتی و بدبینی مردم نسبت به دولت ولی نظام کشور میشود.

در این جلسه اعضا به ارائه گزارش نسبت به موضوع جلسه به فرماندار و سایر اعضا پرداختند.

گ

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52611 توسط press و در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 20:52:55
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52609
26 / 1 / 1403 - 18:47

پیشرفت ۵۶ درصدی پروژه تکمیل ورودی و خروجی کمربندی پیر بکران و زیرگذر خوانسارک

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت ۵۶ درصدی پروژه تکمیل عملیات عمرانی احداث ورودی و خروجی کمربندی پیر بکران و زیرگذر خوانسارک خبر داد؛

به گزارش نیوز فلاورجان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: پروژه تکمیل عملیات عمرانی احداث ورودی و خروجی کمربندی پیر بکران و زیرگذر خوانسارک یکی از پروژه‌های این اداره کل است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه طول این پروژه ۳ کیلومتر است عنوان کرد: با اقدامات و تلاش‌های به عمل آمده، هم اکنون پروژه تکمیل عملیات عمرانی احداث ورودی و خروجی کمربندی پیر بکران و زیرگذر خوانسارک دارای ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به‌موقع پروژه‌ها، گفت: مبلغ پیمان این پروژه یک‌هزار میلیارد ریال بوده و تاکنون ۴۴ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده‌است همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه تکمیل عملیات عمرانی احداث ورودی و خروجی کمربندی پیر بکران و زیرگذر خوانسارک تشریح کرد: تاکنون در این پروژه پنج تن میلگرد، ۲ هزار مترمکعب بتن‌ریزی، یک‌هزار مترمکعب خاکریزی و پنج‌هزار مترمکعب خاکبرداری اجرا شده‌است.

گفتنی است: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت به‌منظور ارتقا کیفیت ایمنی فیزیکی راه، مشکلات و نواقص آن را شناسایی می‌کند و با اولویت بندی این نقاط در حال اجرای پروژه‌های راه‌سازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52609 توسط press و در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 18:47:56
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52607
26 / 1 / 1403 - 10:49

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:؛

کشف بیش از ۲۰کیلو حشیش در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف 20کیلو و 500 گرم حشیش و دستگیری دو متهم در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد ؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان با بیان این خبر عنوان کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در این زمینه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود :در این راستا ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی طی بازرسی از دو باب منزل موفق به کشف ۲۰کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه و تحویل آنها به مرجع قضایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در زمینه نگهداری خرید و فروش و استعمال مواد مخدر را از طریق تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52607 توسط press و در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:49:49
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52605
25 / 1 / 1403 - 15:17

فرماندار فلاورجان: حجاب و عفاف از احکام الهی و اسلامی است

فرماندار فلاورجان:امر حجاب و عفاف از احکام الهی و اسلامی و آرمان های ملت عزیز و قهرمان ایران است که برای آن خون های پاکی ریخته شده است.؛

به گزارش نیوز فلاورجان امروز ۲۵ فروردین ، اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان فلاورجان به ریاست مهدی نادری فرماندار فلاورجان و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهدی نادری در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به فعالیت های این کارگروه تاکید کرد: در بازرسی و ارزیابی ادارات و دستگاههای شهرستان باید همه جوانب شرعی، عرفی و قانونی مد نظر قرار میگیرد و در اجرا و رعایت عفاف وحجاب باید همه مسئولانه و در جهت حفظ حرمت وپاسداشت خانواده ها گام برداریم.

نادری تشرح کرد: دولت در زمینه اجرای طرح عفاف و حجاب وظیفه ایجاد آرامش و فرهنگ سازی در جامعه دارد و براساس احکام الهی و قوانین کشور مسیر خود را طی خواهد نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فلاورجان در این جلسه بیان داشت: عفاف و حجاب صیانت از کرامت انسانی است و نباید این موضوع به سیاست زدگی دچار شود.

وی در ادامه پیرامون تبیین امر مهم عفاف وحجاب بیان داشتند: دستگاه های فرهنگی باید براساس وظایف قانونی و ملی و مذهبی اقدام کند.

فرماندار شهرستان همچنین در خصوص آسیب های ناشی از عدم رعایت عفاف و حجاب، راهکارها و اقدامات قابل اجراء گفتند: رسیدگی به این مهم واجرای فرامین الهی نباید دستخوش برخی مسائل حاشیه ای و هیجانی شود

 

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52605 توسط press و در روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 15:17:52
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52602
24 / 1 / 1403 - 17:07

سقوط از کوه، دختر نوجوان ۱۴ساله قهدریجانی را به کام مرگ کشاند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم گفت: سقوط از ارتفاع آبشار سمیرم جان دختر ۱۴ ساله را گرفت.؛

مرگ دختر نوجوان قهدریجانی در اثر سقوط از ارتفاعات آبشار سمیرم

دو نفر از مسافرانی که برای تفریح به آبشار سمیرم آمده بودند(مادر و دختر) به ارتفاعات آبشار سمیرم صعود می‌کنند که متاسفانه در ارتفاعات گرفتار می شوند و به دلیل عدم توانایی این دو مسافر، یکی از صعود کنندگان که دخترنوجوان خانواده میباشد از ارتفاع بسیار زیاد به پایین آبشار سقوط می‌کند و در همان لحظه اولیه جان خود را از دست می‌دهد.

با حضور امدادگران مادر بعد از ۴ ساعت تلاش توسط چهار تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر نجات پیدا کرده و تحویل عوامل اورژانس شد.

 

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52602 توسط press و در روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 17:07:31
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52600
24 / 1 / 1403 - 7:30

واژگونی رانا در اتوبان ذوب‌آهن ۶ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی خودروی رانا در اتوبان ذوب‌آهن با شش مصدوم خبر داد.؛

به گزارش نیوز فلاورجان عباس عابدی؛سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه حادثه واژگونی در اتوبان ذوب‌آهن روبروی کرسگان به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد که بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس پیش بیمارستانی با بیان اینکه این حادثه ۶ مصدوم شامل یک خانم و یک مرد و چهار کودک چهار تا ۱۶ساله برجای گذاشت افزود: مصدومان حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52600 توسط press و در روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 07:30:24
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52598
24 / 1 / 1403 - 7:27

مسؤولان ورزشی باید جوانان را برای فعالیت در هیأت ورزش‌های زورخانه ای تشویق و ترغیب کنند

ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش‌های باستانی و زورخانه ای در فلاورجان اقدامی ماندگار بوده و با تلاش باستانی کاران محقق شده است.؛

به گزارش نیوز فلاورجان احمدرضا شیخی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در دیدار با رحمانی رئیس هیات باستانی و تعدادی از پیشکسوتان و فعالان ورزش‌های زورخانه ای ضمن قدردانی از زحمات باستانی کاران این شهرستان در ماه مبارک رمضان و اجرای سنت دیرینه زورخانه گردی گفت: ورزش باستاتی نمایانگر فلسفه اصلی و وجودی ورزش در جامعه اسلامی است که باید بیش از گذشته ترویج شود.
وی افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش‌های باستانی و زورخانه ای در فلاورجان اقدامی ماندگار بوده و با تلاش باستانی کاران محقق شده است.
وی اظهار داشت: توسعه ورزش‌های باستانی در فلاورجان موجب ترویج فرهنگ جوانمردی، نشر ارزش‌های اخلاقی در عرصه ورزش و ترویج فرهنگ پهلوانی در میان جوانان می‌شود که امیدواریم روز به روز شاهد گسترش این ورزش درشهرستان باشیم.
شیخی با بیان اینکه بزرگ منشی باستانی کاران از فضیلت‌های اخلاقی در ورزش است، اظهار داشت: نباید رشته‌های باستانی و زورخانه ای به فراموشی سپرده شود بلکه ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته به همت مسؤولان ورزشی باید جوانان را برای فعالیت در هیأت ورزش‌های زورخانه ای تشویق و ترغیب کنند
درپایان از زحمات همه دست اندرکاران این ورزش زورخانه های شهرستان که در یکماه ماه رمضان این سنت را به نحو احسن اجرا کردند تقدیر و تشکر به عمل می اوریم .

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52598 توسط press و در روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 07:27:20
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52595
24 / 1 / 1403 - 7:22

جشنواره سگ های گله در روستای مهرنجان مجوز برگزاری نگرفت

جشنواره سگ های گله در روستای مهرنجان مجوز برگزاری نگرفت به گزارش نیوز فلاورجان با توجه به اینکه در فصل بهار درصد وجود انتقال بیماری های دام با انسان در بالاترین حد خود قرار دارد ، جشنواره سگ های گله ، از طرف دام پزشکی شهرستان فلاورجان مجوز نگرفت رئیس اداره دامپزشکی فلاورجان با اشاره

جشنواره سگ های گله در روستای مهرنجان مجوز برگزاری نگرفت
به گزارش نیوز فلاورجان با توجه به اینکه در فصل بهار درصد وجود انتقال بیماری های دام با انسان در بالاترین حد خود قرار دارد ، جشنواره سگ های گله ، از طرف دام پزشکی شهرستان فلاورجان مجوز نگرفت

رئیس اداره دامپزشکی فلاورجان با اشاره به اینکه این همایش قرار بود جمعه۲۴ فروردین ماه در روستای مهرنجان برگزار شود گفت:این برنامه با هماهنگی فرمانداری و دامپزشکی استان مجوز نگرفته و فردا برگزار نخواهد شد

در همین راستا بنابر دستور مقام محترم قضائی به جهت حفظ امنیت و سلامت شهروندان از هر گونه ورود سگ در این برنامه جلوگیری و توسط مراجع بهداشتی جمع آوری وتحویل مراکز نگهداری حیوانات قرار خواهند گرفت

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52595 توسط press و در روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 07:22:10
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52593
21 / 1 / 1403 - 16:38

کشف سیگارهای قاچاق از یک واحد صنفی در فلاورجان

فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف 6هزار و 600نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد ؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از فعالیت متصدی یک واحد صنفی در زمینه فروش و نگهداری سیگار خارجی قاچاق مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار گرفت .

وی افزود :ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از واحد صنفی مذکور تعداد۶ هزار و۶۶۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد تصریح کرد :تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه های فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در سال جدید خواهد بود.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52593 توسط press و در روز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 16:38:01
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52566
21 / 1 / 1403 - 3:36

تصاویر/جلوه هایی زیبا از جشن دانش آموزان روزه اولی در محل امامزاده سید محمد قهدریجان

به گزارش نیوز فلاورجان جشن۶۰۰ دانش آموزان روزه اولی در محل امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار شد جشن بزرگ فرشته های آسمانی با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دختران روزه اولی،با همکاری  آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان ، بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه ای و اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در مصلای

به گزارش نیوز فلاورجان جشن۶۰۰ دانش آموزان روزه اولی در محل
امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار شد

جشن بزرگ فرشته های آسمانی با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دختران روزه اولی،با همکاری  آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان ، بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه ای و اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در مصلای امام زاده سید محمد قهدریجان بر گزار شد .

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52566 توسط press و در روز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 03:36:34
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر

دیدار نوروزی ونشست صمیمی فرماندار فلاورجان با اصحاب رسانه وفضای مجازی

دیدارنوروزی و نشست صمیمی اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار ،دادستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در محل فرمانداری همراه باضیافت افطاری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان دیدارنوروزی و نشست صمیمی اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار ،دادستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در محل فرمانداری همراه باضیافت افطاری برگزار گردید.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: جایگاه رسانه ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاههای اجرایی ، پی گیری مطالبات مردم ، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب باشد می تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار موثری ایفا نماید.

مهدی نادری فرماندار فلاورجان در ادامه با اشاره به گلایه برخی فعالان رسانه‌ای شهرستان از عدم پاسخگویی برخی مدیران دستگاههای اجرایی، بر پاسخگویی مدیران در چارچوب قانون تاکید کرد و افزود: مدیر در حوزه شهرستان دارای اختیاراتی است و باید پاسخگو باشد، ضمن اینکه تعامل توام با انصاف نیز باید رعایت شود تا  فضایی خوب و صمیمی درکارها پیشرفت و تعالی حاصل شود.

 

 

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52551 توسط reza ghasemi و در روز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 00:22:27
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52549
19 / 1 / 1403 - 9:16

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:؛

کشف سیگار و نوشابه های قاچاق در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف سه هزار و 998 نخ سیگار و 181 بطری نوشابه انرژی زا خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد .؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه متصدیان دو واحد صنفی در مغازه خود اقدام به نگهداری سیگار قاچاق می کنند موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت .

وی افزود ماموران پس از شناسایی این واحدها با هماهنگی مرجع قضایی از آنها بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه سه هزار و ۹۹۸ نخ سیگار و ۱۸۱بطری نوشابه انرژی زا قاچاق کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدن تصریح کرد :طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در سال جدید خواهد بود .

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52549 توسط press و در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 09:16:25
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52545
17 / 1 / 1403 - 20:41

گزارش ویدئویی راهپیمایی روز قدس در شهرستان فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مردم شهرستان فلاورجان  همانند سال‌های گذشته با حضور گسترده بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند   …..  

به گزارش نیوز فلاورجان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مردم شهرستان فلاورجان  همانند سال‌های گذشته با حضور گسترده بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند

 

…..


 

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52545 توسط press و در روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 20:41:09
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52529
17 / 1 / 1403 - 14:21

گزارش تصویری /شکوه حضور مردم فلاورجان در راهپیمایی روز جهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان فلاورجان برگزار شد. ؛

به گزارش نیوز فلاورجان راهپیمایی روز قدس در شهرستان فلاورجان

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52529 توسط press و در روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 14:21:28
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر