شماره : 52753
11 / 2 / 1403 - 13:56

هدف صیانت صنعت طیور بومی و صنعتی شهرستان فلاورجان صورت پذیرفت؛؛

واکسیناسیون بیش از ۲۶۱ هزار قطعه طیور روستایی و بومی علیه بیماری نیوکاسل در شهرستان فلاورجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان گفت: به منظور افزایش سطح ایمنی طیور روستایی و قطع زنجیره انتقال ویروس به طیور صنعتی، واکسیناسیون رایگان بیش از 261 هزار قطعه طیور روستایی و بومی در سطح 49 شهر و روستای هدف شهرستان فلاورجان انجام گرفت.؛

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان دکتر علیرضا لارابی رئیس شبکه اعلام نمود: شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان به منظور افزایش سطح ایمنی طیور روستایی و قطع زنجیره انتقال ویروس به طیور صنعتی، اقدام به واکسیناسیون رایگان بیش از ۲۶۱ هزار قطعه طیور روستایی و بومی محدوده روستاهای این شهرستان نمود.

دکتر لاربی افزود: در همین راستا و پیشگیری از وقوع بیماری نیوکاسل، افزایش سطح ایمنی و کاهش احتمال چرخش ویروس و کاهش تلفات در طیور روستایی و کمک به معیشت اقتصاد روستا و پیشگیری از احتمال بروز بیماری نیوکاسل در طیور صنعتی، شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان با همکاری بسیج جامعه کشاورزی، بیش از ۲۶۱ هزار قطعه طیور روستایی و بومی در سطح ۴۹ شهر و روستای هدف شهرستان فلاورجان را تحت واکسیناسیون رایگان قرار داده است.

وی ادامه داد: بیماری نیوکاسل یکی از بیماری های مهم و قابل توجه در ماکیان بوده که با علایم نفس کشیدن پرنده با دهان باز، کاهش اشتها و کاهش وزن، وجود اسهال آبکی و سبز رنگ، نفس نفس زدن، نداشتن تعادل در راه رفتن و در موارد حاد فلج شدن پاها و پیچیدن گردن به سمت بدن به علاوه مرگ و میر بالا از علایم بیماری در پرندگان به شمار می رود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان در پایان گفت: اجرای طرح واکسیناسیون رایگان جمعیت طیور بومی و روستایی علیه بیماری نیوکاسل مانع از سرایت بیماری به مجموعه های پرورش صنعتی طیور شده و نقش بسزائی در امنیت غذایی با منشا دامی ایفا خواهد کرد و علاوه بر رونق اقتصاد روستا، از گسترش و چرخش ویروس بیماری بسیار واگیر نیوکاسل طیور در مزارع مرغ صنعتی پیشگیری می نماید.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52753 توسط press و در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 13:56:21
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52746
11 / 2 / 1403 - 9:40

افتتاح نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستانهای دخترانه فلاورجان

باحضور مسئولین شهرستان فلاورجان نمایشگاه آثار هنرجویان دختر هنرستانهای شهرستان فلاورجان افتتاح شد؛

به گزارش نیوز فلاورجان  فلاورجان،نمایشگاه آثار هنرجویان دختر هنرستانهای شهرستان فلاورجان باحضور حجت الاسلام محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان،مهدی نادری فرماندار شهرستان،رمضان رحیمی منتخب مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،سیدمحمد خلیلی مدیرآموزش و پرورش فلاورجان،محسن یوسفیان معاون ِآموزش متوسطه،مدیران هنرستانها و دیگر مسئولین افتتاح شد

این نمایشگاه با هدف معرفی رشته‌های هنرستان و توانایی و فعالیت های هنری هنرجویان به مناسبت هفته مشاغل و هفته معلم در محل کانون فرهنگی،تربیتی سبحان برپا شده است.

شایان ذکر است این نمایشگاه با مشارکت هنرستانهای دکتر کیانی،دکتر قفقازی،حضرت مریم،حجاب،حجه فروش،هدی و عصمت در رشته های تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای، خیاطی لباس شب و عروس،مدیریت خانواده،گرافیک رایانه ای،نقاشی ایرانی،عکاسی دیجیتال،مدیریت آشپزی و قنادی،تولید محتوای رایانه ای،حسابداری مالی،حسابداری،شبکه و نرم افزار،طراحی و دوخت،فتوگرافیک،تربیت کودک برگزار شده است

به گزارش نیوز فلاورجان لازم به ذکر است این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۸ الی ۱۴ برای بازدید عموم دایر میباشد

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52746 توسط press و در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 09:40:55
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52741
11 / 2 / 1403 - 8:08

مجتمع فرهنگی هنری فلاورجان مجوز احداث نگرفت /پیوست رسانه ای در راستای آگاه سازی ضروری است

صالحیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یکی از معضلات بزرگ برای هنرمندان نبود سالن چند منظوره، گالری، نمایش، تئاتر است و با ساخت مجتمع فرهنگی هنری این مشکلات نیز رفع می‌شود.؛

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در جمع اصحاب رسانه ها با بیان اینکه اصحاب رسانه در ایجاد وفاق ملی میان مردم و مسئولان نقش برجسته ای دارد عنوان کرد : وظیفه و رسالت اصلی رسانه ها بیان حقایق و واقعیت ها به مردم است
وی در ادامه افزود:براساس اصل ۲۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آنکه مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشد.

صالحیان در ادامه از ضرورت وجود پیوست رسانه ای در راستای آگاه سازی برای دستگاههای اجرایی سخن گفت و افزود: اطلاع رسانی پروژه ها از زمان کلنگ زنی تا روند پیشرفت و در زمان افتتاح به نحو شایسته بصورت آنچه هست به عموم مردم توسط رسانه ها اطلاع رسانی شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در ادامه گفت : وظیفه فرهنگ و ارشاد خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه است

وی در ادامه با بیان آماری از تعداد تشکل های فرهنگی و هنری شهرستان فلاورجان افزود :۴۰گروه شبیه خوانی , ۱۵کانون تبلیغاتی ،۵موسسه فرهنگی هنری چند منظوره وتک منظوره ،۵موسسه قرآن و عترت ،۱۵اموزشگاه هنری , تجسمی , خوشنویسی و موسیقی و…،فعالیت ۲۰چاپخانه , فعالیت ۱۰۰کانون فرهنگی در سطح مساجد شهرستان ,انجمن خوشنویسان،وجود بیش از ۱۰۰شاعر و نویسنده با اثرات ارزنده چاپ شده ,ویک پایگاه خبری که وظیفه ساماندهی نظارت وصدور مجوزات این تشکل ها و صدور مجوز برای برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد.

صالحیان در ادامه با بیان اینکه یکی از معضلات بزرگ برای هنرمندان این شهرستان نبود سالن چند منظوره، گالری، نمایش، تئاتر است و با ساخت مجتمع فرهنگی هنری این مشکلات نیز رفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم تخصیص بودجه مجتمع فرهنگی هنری افزود:زمین ۲۱۰۰متری مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فلاورجان در پارک میثم که در سال ۱۳۹۲واگذار شده است و دو مرتبه هم کلنگ زنی آن انجام شده است منتظر ردیف بودجه ومجوز احداث می باشد که در سفر استاندار به شهرستان فلاورجان علی رقم پیگیری انجام شده مجوز احداث مجتمع فرهنگی هنری داده نشد‌.

وی در ادامه افزود :دبیری شورای فرهنگ عمومی , دبیری شورای گسترش فرهنگ قرآنی ،دبیری شورای فضای مجازی و دبیری انجمن کتابخانه های عمومی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان است .

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52741 توسط press و در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 08:08:22
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52729
10 / 2 / 1403 - 19:26

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان/ تصاویر

به گزارش نیوز فلاورجان دراین مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار کریمیان تقدیر و قدردانی شد و سرهنگ پاسدار رسول قاسمی به عنوان فرمانده ناحیه معرفی شد.

به گزارش نیوز فلاورجان دراین مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار کریمیان تقدیر و قدردانی شد و سرهنگ پاسدار رسول قاسمی به عنوان فرمانده ناحیه معرفی شد.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52729 توسط press و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 19:26:36
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52727
10 / 2 / 1403 - 19:13

دو سارق با ۵ فقره سرقت کابل مخابراتی دستگیر شد .

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در برخی از محلات سطح شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت . وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس با جمع آوری سر نخ های

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در برخی از محلات سطح شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس با جمع آوری سر نخ های موجود و اقدامات تخصصی ی خود موفق شدند دو عامل این سرقت ها را شناسایی و متهمان را در عملیاتی هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد :سارقان در تحقیقات تکمیلی به فعالیت بزهکارانه خود و ۵ فقره سرقت کابلهای مخابراتی اعتراف کرد وکه با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد .

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52727 توسط press و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 19:13:43
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52725
10 / 2 / 1403 - 19:08

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:؛

دستگیری عامل یازده فقر سرقت طلاجات از زنان کهنسال در شهرستان فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری سارق طلاجات زنان کهنسال در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی و اعتراف متهم به 11فقر سرقت خبر داد . ؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت: در پی شکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلا جات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات تخصصی توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد سارقی با چرب زبانی و با شگرد خاصی و با فریب مالباختگان و سوژه های خود پس از سرقت طلاجات این افراد به سرعت محل را ترک می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاوجان افزود: در نهایت با رصد هوشمندانه و با اشراف اطلاعاتی خوب ماموران پلیس آگاهی هویت سارق شناسایی و متهم را در یک اقدام ضربتی و کاملا منسجم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد :سارق در تحقیقات صورت گرفته به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52725 توسط press و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 19:08:45
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52723
10 / 2 / 1403 - 18:31

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:؛

دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع داروی ترک اعتیاد می کرد خبر داد . ؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود :در این راستا ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و پانصد عدد انواع قرصهای ترک اعتیاد شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضایی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52723 توسط press و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 18:31:19
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52715
10 / 2 / 1403 - 14:21

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت؛

انتصاب «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خلیلی» به‌عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان طی حکمی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خلیلی» به‌عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان منصوب کرد.؛

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان طی کمی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خلیلی» به‌عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان منصوب کرد.

در حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خلیلی آمده است، امید است با استعانت از پیشگاه پروردگار متعال و الهام از وصایای گـوهربار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» و پیروی از منویات، مطالبات و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حضـرت آیت‌الله‌العظمی امـام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و پیگیری سیاست‌های ریاست محترم جمهور، با درنظرداشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری، هم‌فکری و مشارکت فرهنگیان گران‌قدر و صاحب‌نظران عرصه تعلیم‌وتربیت و بهره‌مندی از خرد جمعی، تمامی مساعی خویش را جهت خدمت صادقانه به فرهنگیان بزرگوار، مردم شریف و دانش‌آموزان عزیز به کار گرفته و پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های وزارت متبوع بر مبنای رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، سرلوحه کارتان قرار دهید.

گفتنی است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد خلیلی پیش‌ازاین سرپرستی مدیریت آموزش و پرورش و مدیریت دارالقرآن شهرستان فلاورجان را عهده‌دار بوده است.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52715 توسط press و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 14:21:55
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52710
10 / 2 / 1403 - 13:44

سرهنگ رسول قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان شد

سرهنگ پاسدار رسول قاسمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فلاورجان معارفه و منصوب شد.؛

به گزارش نیوز فلاورجان ، با حضور سردار عمومهدی  جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان  حجت الاسلام  قدوسی امام جمعه شهرستان و نادری  فرماندار فلاورجان و رحیمی منتخب مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین و سایر مسئولان و فرماندهان رده های بسیج و جمعی از خانواده های معظم شهداء و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان, آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان برگزار شد.

بر اساس این گزارش طی این مراسم سرهنگ پاسدار رسول قاسمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فلاورجان معارفه و منصوب شد.

در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ «محمد کریمیان » قدردانی به عمل آمد

 

گفتنی است سرهنگ  رسول قاسمی پیش از این در سمت  فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه فعالیت داشته است

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52710 توسط press و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 13:44:07
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52704
10 / 2 / 1403 - 3:25

۲۶۴۸شغل جدید در فلاورجان ایجاد شد/نرخ بیکاری شهرستان فلاورجان ۹/۵ درصد است

به گزارش نیوز فلاورجان فرهمند رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت:طرح جدید کالابرگ الکترونیک از دهه فجر سال گذشته آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت امسال ادامه دارد، افزود: ۶۰۰ فروشگاه شهرستان فلاورجان در این طرح مشارکت دارند که تاکنون از طرح استقبال خوبی شده است وی

به گزارش نیوز فلاورجان فرهمند رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت:طرح جدید کالابرگ الکترونیک از دهه فجر سال گذشته آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت امسال ادامه دارد، افزود: ۶۰۰ فروشگاه شهرستان فلاورجان در این طرح مشارکت دارند که تاکنون از طرح استقبال خوبی شده است

وی در ادامه افزود:قیمت روز سبد مشتمل بر ١١ قلم کالا هفت میلیون و ۴۳۷ هزارو ۵۰۰ ریال است که خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ آن را به مبلغ پنج میلیون و ۲۳۳ هزار ریال خریداری کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار ریال توسط دولت به فروشگاه‌های مجری طرح پرداخت می‌شود.

فرهمند رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی فلاورجان در ادامه ازفعالیت۱۶۲تعاونی در سطح شهرستان خبرداد و گفت:بیش از۳۷۴۸ نفر در این تعداد تعاونی عضویت دارند. و تعداد ۱۷۵هزار نیز در در تعاونی‌ سهام عدالت عضو هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲به ۷۷مجمع عمومی برگزارشده تعاونی ها توسط این اداره نظارت شده است. افزود : تعدای از شرکت های تعاونی شهرستان فلاورجان در زمینه صادرات به کشورهای همسایه از جمله محصولات فرش و پیاز فعال بوده اند.

فرهمند در ادامه افزود :بجهت حفظ و صیانت از نیروی کار  در سال ۱۴۰۱تعداد ۶۴۷ مورد بازرسی ودر سال ۱۴۰۲تعداد. ۸۵۵بازرسی کار به همت اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان با هدف تأمین ایمنی کار و بررسی حقوق و مزایای پرداختی برای کارگران انجام شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فلاورجان گفت: در سال ۱۴۰۱. ۴۱ مورد ودر سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۹مورد حوادث ناشی از کار، در شهرستان فلاورجان به ثبت رسید است
فرهمند در ادامه با بیان یکی از کارهای اداره کار رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما در مراجع تشخیص و حل اختلاف است، عنوان داشت: تعداد ۱۵۷۳مورد دادخواست کارگری و کارفرمایی در سال گذشته ثبت شده است و در سال ۱۴۰۱ نیز تعداد ۱۴۲۹دادخواست ثبت شده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان در ادامه با بیان اینکه تعداد ۱۱انتخابات شورای اسلامی کار در سال گذشته برگزار شد افزود:شوراهای اسلامی کار، نمایندگان کارگران، انجمن های بازنشستگان , انجمن های صنفی کارگران و کارفرمایان از تشکل های کارگری هستند

فرهمند در ادامه افزود : افراد جویای کار می‌توانند با ثبت نام در سامانه ملی رصد اشتغال درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب اعلام کنند.

وی در ادامه افزود : براساس زیست بوم اشتغال، در سال گذشته ۲۶۴۸فرصت شغلی جدید در شهرستان ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فلاورجان در ادامه عنوان کرد : تعداد. ۵۰۰نفر مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند.
فرهمند در ادامه افزود :نرخ بیکاری شهرستان فلاورجان در ۱۴۰۲ معادل ۹/۵ درصد است که نسبت به نرخ سال های گذشته روند کاهشی را نشان می‌دهد.
فرهمند در ادامه افزود : تسهیلات پرداخت شده در حوزه مشاغل خانگی ۱۴میلیارد تومان است و با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد ۲۴۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان فراهم شده است.

وی در ادامه دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین برنامه های هفته کار و کارگر برشمرد و گفت: ۴ دیدار ۴نفر از کارگران منتخب شهرستان فلاورجان با رهبر انقلاب غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و سرکشی از خانواده شهدای کارگر، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری جشن های کارگری در سطح کارخانجات و صنایع شهرستان از جمله برنامه های این هفته است.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52704 توسط press و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 03:25:17
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52701
9 / 2 / 1403 - 21:11

همایش گرامیداشت روز ملی شوراها در شهرستان فلاورجان

همایش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران شهرستان شهدای خط شکن در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد؛

به گزارش نیوز فلاورجان همایش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور آقای رمضان رحیمی نماینده منتخب مردم شهرستان، معاون مدیر کل امور روستایی استانداری، بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان و امام جمعه فلاورجان در سالن شهید آوینی اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد.

رمضان رحیمی در این همایش افزود:شوراهای اسلامی در نقش پارلمان شهری و روستایی، یکی از مظاهر بارز حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود بوده که خود از اصول خدشه ناپذیر و درخشان قانون اساسی محسوب میشود.
وی در ادامه افزود:امیدوارم با برقراری پیوندها و مناسبات عمیق‌تر و موثرتر بین دو نهاد مجلس و شورا در جهت حل مشکلات کشور وایجاد روندهای توسعه‌ای گام‌های اساسی برداشته شود.
منتخب مردم شهرستان فلاورجان در پایان عنوانشوراها حتما جهت گزارش عملکرد سالانه خود و شفافیت عملکردشان،پاسخگویی عموم مردم،نخبگان و رسانه ها باشند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52701 توسط press و در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 21:11:46
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52698
9 / 2 / 1403 - 18:54

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:؛

اعتراف سارقان به ۲۰فقره سرقت سیم و کابلهای مخابراتی

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف20 فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی با دستگیری سه سارق و مال خر در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های مخابراتی در شهرستان فلاوجان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود در این خصوص ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ سارق و یک مال خر را شناسایی و درعملیات های ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاجان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابلهای مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52698 توسط press و در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 18:54:11
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52695
8 / 2 / 1403 - 19:47

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «تخصیص ۵ قاضی و ۲۴ کارمند به دادگستری فلاورجان در سال ۱۴۰۲»

رييس كل دادگستري به همراه تني چند از معاونانش، از حوزه قضايي فلاورجان به صورت سرزده بازديد به‌عمل آورد.؛

به گزارش نیوز فلاورجان  از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان، در ادامه دور سوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی استان، به اتفاق تنی چند از معاونان خود از حوزه قضایی فلاورجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفت.

وی در حاشیه این سفر با اشاره به اهداف بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی، گفت: در بازدیدهای سرزده که از حوزه‌های قضایی انجام می‌شود روند ارائه خدمت به مراجعین، با حضور معاونان و مسئولان استانی مربوطه در هر بخش از دادگستری آن حوزه به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در ادامه از تقویت دادگستری فلاورجان در سال گذشته خبر داد و گفت: در بازدید قبلی از دادگستری فلاورجان که یک سال پیش انجام شد با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارده و موجود در این دادگستری، تصمیماتی به منظور تقویت این حوزه قضایی از لحاظ نیروی انسانی، گرفته شد که طی آن تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ قاضی و ۲۴ کارمند به این حوزه تخصیص داده شد و همچنین تقویت این حوزه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

رئیس دستگاه قضایی استان تصریح کرد: آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان ۲۷ درصد است که با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه آمار رضایت‌بخشی به حساب نمی‌آید و هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین استان و کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه ریزی و تقویت اعضای شوراهای حل اختلاف از لحاظ علمی میسر خواهد بود

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52695 توسط press و در روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 19:47:40
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52691
8 / 2 / 1403 - 12:05

فرمانده انتظامی فلاورجان خبر داد:؛

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال محموله تریاک در شهرستان فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 20 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات هماهنگ ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد .؛

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ مرتضی هادیان عنوان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سر نخ های ازحمل و جابجایی محموله ی مواد افیونی در سطح شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: با انجام اقدامات تخصصی و گسترده میدانی در نهایت ماموران پلیس, محل حضور متهمان را در منزلی در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات کاملا هماهنگ ۴ سوداگر مرگ را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاوجان تصریح کرد : در این عملیات از خودرو پژو پارس پارک شده متهمان در محل مقدار ۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52691 توسط press و در روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 12:05:57
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 52689
8 / 2 / 1403 - 0:59

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.؛

 

به گزارش نیوز فلاورجان عباس عابدی سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

ثبت شده در سایت نیوزفلاورجان،فلاورجان نیوز طی شماره 52689 توسط press و در روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 00:59:02
© Copyright 2024 http://newsfalavarjan.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر