کد خبر : 11525
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دی 1394 - 10:14

سومین جلسه اموزش تربیت فرزند باموضوع پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهرداری کلیشاد وسودرجان برگزارشد .

سومین جلسه اموزش تربیت فرزند باموضوع پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهرداری  کلیشاد وسودرجان برگزارشد .  شهرداری کلیشادوسودرجان در پی سلسله نشست ها و جلسات حقوق شهروندی سومین جلسه اموزش تربیت فرزند باموضوع پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهرداری برگزارشد . در این جلسه جنای اقای رئیس پور کارشناس

IMG_2457سومین جلسه اموزش تربیت فرزند باموضوع پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهرداری  کلیشاد وسودرجان برگزارشد .

 شهرداری کلیشادوسودرجان در پی سلسله نشست ها و جلسات حقوق شهروندی سومین جلسه اموزش تربیت فرزند باموضوع پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهرداری برگزارشد .

در این جلسه جنای اقای رئیس پور کارشناس مشاوره و عضو انجمن روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی  موضوعاتی چون تعریف خلاقیت و اهمیت آن، ویژگی های افراد خلاق، موانع خلاقیت و تمرین های عملی برای خلاقیت را مورد بررسی قرار داد و در زمینه پرورش خلاقیت کودکان توصیه کرد: کتاب ها و مجله های گوناگونی را در اختیار کودکان قرار دهید تا آن ها را ورق بزنند، زیرا یکی از راهکارهای دورکردن بچه ها از فضاهای مجازی، کامپیوتر و … افزایش مطالعه است.

وی افزود: کودکان باید از تلویزیون، موبایل و تبلت و کامپیوتر به اندازه استفاده کنند، متأسفانه تلویزیون در عین اینکه سرگرم کننده و گاه آموزنده است، می تواند خلاقیت کُش نیز باشد. بسیاری از بازی های کامپیوتری نیز که مانند ویروس هر روز افزایش می یابند، بچه ها را منزوی و گاه خشن و پرخاشگر می کنند.ودرپایان ایشان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادن .

 لازم به ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از سلسله جاسات گارگاه مشاوره می توانند همه روزه صبح و عصر به فرهنگسرای شهرداری  کلیشاد وسودرجان مراجعه و یا با شماره ۳۷۴۸۳۰۲۰ تماس حاصل نمایند.

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc