کد خبر : 11544
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دی 1394 - 13:06

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان : اعدام شیخ نمر دهن کجی به کل جهان اسلام بود

  رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان : اعدام شیخ نمر دهن کجی به کل جهان اسلام بود حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی پیرامون به شهادت رسانیدن آیت الله شیخ نمر توسط آل سعود خبیث، با بیان اینکه مطمن هستیم که خون این شیخ  مجاهد گریبان گیر آل سعود  خائن الحرمین خواهد شد، گفت: شاید شهادت

 
mosaviرئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان : اعدام شیخ نمر دهن کجی به کل جهان اسلام بود
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی پیرامون به شهادت رسانیدن آیت الله شیخ نمر توسط آل سعود خبیث، با بیان اینکه مطمن هستیم که خون این شیخ  مجاهد گریبان گیر آل سعود  خائن الحرمین خواهد شد، گفت: شاید شهادت این عالم مجاهد وسیله ای برای اضمحلال آل سعودی که جنایت های آن  در دنیا زبان زد است، باشد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با شنیدن خبر به شهادت رسانیدن آیت الله شیخ نمر، قلب هر مومن و آزادی خواهی  جریحه  دار می شود، به ویژه رهبر معظم انقلاب که به درستی فرمودند شهادت این عالم گریبان گیر سیاستمداران آل سعود می شود و با این حماقت، شرایط اضمحلال خود را تسهیل کرد.

وی تاکید کرد: معتقدم که  این جنایت  و عمل نابخردانه ای که آل سعود مرتکب شد، باعث بیداری کشورهای اسلامی و مسلمانان آزادی خواه خواهد شد و درنهایت جهان اسلام هم نوا با ملت مسلمان بیدار، علیه رژیم و آل سعود اعلام انزجار  می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: به نظر من با وجود آنکه اغلب سران کشورهای و بسیاری از علمای اهل تسنن و  شیعه  درگذشته،  در خواست  عفو برای شیخ نمر کرده بودند و آل سعود با بی اعتنایی از کنار آن گذشت، باید دنیای اسلام برخوردی جدی و متناسب داشته باشد.

وی ادامه داد: مظلومیت این شیخ مجاهد و عالم  باعث خواهد شد، آل سعود خبیث نابود شود، برخوردی که رهبر معظم انقلاب با آل سعود در مواجه با فاجعه منا داشتند یک برخورد حیدری و علوی بود، چنانچه دیگر کشورهای اسلامی در حادثه منا چنین برخورد تندی می کردند، قطعا آل  سعود جرات چنین جسارتی را نمی کرد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: برخورد جدی و قاطع کشورهای اسلامی در مواجه با رژیم آل سعود امروز امری ضروری است، چه بسا اگر این امر در گذشته انجام می شد، رژیم آل سعود پای خود را از جنگ با یمن بیرون می کشید چرا که متوجه می شد با اراده جدی جامعه اسلامی روبرو است.

وی در پایان ابراز کرد: پیشنهاد من این است که کشورهای اسلامی سفرای آل سعود را در کشورهای خود اخراج و ارتباطات دیپلماتیک و اقتصادی کشور خود را با این رژیم بسیار تنزل بخشند و در خصوص اعزام حاجیان به عمره مفرده همچون ایران اسلامی عمل کنند

منبع :حوزه»

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc