کد خبر : 11956
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 22:27

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان: نقاط پرحادثه محور‌های ارتباطی شهرستان فلاورجان اصلاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:نقاط پرحادثه محور‌های ارتباطی شهرستان فلاورجان اصلاح می‌شود حجت‌الله غلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان اظهار داشت: متأسفانه لقب برخورداری شهر اصفهان به واسطه نزدیکی شهرستان فلاورجان به مرکزیت استان و سرسبزی آن به این شهرستان داده شده و برخی از مسئولان به این شهرستان با نگاه برخورداری

15600019865
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:نقاط پرحادثه محور‌های ارتباطی شهرستان فلاورجان اصلاح می‌شود

حجت‌الله غلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان اظهار داشت: متأسفانه لقب برخورداری شهر اصفهان به واسطه نزدیکی شهرستان فلاورجان به مرکزیت استان و سرسبزی آن به این شهرستان داده شده و برخی از مسئولان به این شهرستان با نگاه برخورداری توجه می‌کنند در صورتی که حجم اقدامات این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی نسبت به سایر شهرستان‌ها نیازمند تلاش و اعتبار بیشتری است.
وی افزود: پروژه‌های شهرستان فلاورجان پروژه‌های مهم و زیادی است اما به دلیل کسری اعتبارات برخی از این پروژه‌ها نیمه کاره مانده است، ما در مجموع ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حجم انبوهی از پروژه‌های این شهرستان در نظر گرفته‌ایم که برای فعال کردن این پروژه‌ها نیازمند ۲ برابر شدن این پروژه‌ها هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: تا کنون ۱۴ درصد از اعتبارات ملی و ۴۴ درصد اعتبارات استانی ما تخصیص داده شده و از محل اسناد خزانه ملی ۸۰ میلیارد تومان بابت مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است.
وی افزود: روشنایی راه‌های ارتباطی، ایمنی و رفع نقاط حادثه خیر، طراحی ورودی شهر فلاورجان و تقاطع غیر همسطح بر روی اتوبان ذوب‌آهن، پروژه کمربندی جنوب غربی اصفهان، جانمایی آرامستان جدید شهرستان از جمله مشکلات این شهرستان است.
غلامی تصریح کرد: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای نصب نیوجرسی در محور اتوبان ذوب‌آهن هزینه شده که این موضوع سبب جلوگیری از تصادفات و جلوگیری از سرقت کابل شده است.
وی افزود: مزیت استفاده از گاردبلوک‌ها با نام نیوجرسی، جلوگیری از انحراف خودروها در هنگام تصادف و برخورد با گاردبلوک است که ایمنی جاده‌ها را افزایش می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در ۴ سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای اصلاح شبکه آب شهرستان فلاورجان انجام شده است، اظهار داشت: مصوبه‌ای در دولت دهم مبنی بر در اولویت قرارگرفتن شبکه فاضلاب شهرهای حاشیه زاینده‌رود تصویب شد اما این مصوبه هیچ‌گاه به مرحله اجرا نرسید.
هاشم امینی افزود: شبکه فاضلاب فلاورجان در سال ۹۲ به اتمام رسید و شبکه فاضلاب ۲ روستای ملحق شده به این شهر تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین قرار است فاضلاب شهر ایمانشهر به تصفیه‌خانه فولادشهر متصل شود و فاضلاب شهرهای بهاران، کلیشاد و سودرجان و پیربکران به تصفیه‌خانه‌های اصفهان ملحق شود و احداث تصفیه‌خانه جداگانه برای این شهرها منتفی است.
منبع :ذاکر نیوز

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc