کد خبر : 12120
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 15:57

در جوار بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان برنامه های متعددی برای گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود

در جوار بقاع متبرکه فلاورجان برنامه های متعددی برای گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در راستای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برنامه های

90c4fb43-fd43-4a69-aa38-f2597f9e9f2b
در جوار بقاع متبرکه فلاورجان برنامه های متعددی برای گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود
به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در راستای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برنامه های متنوع و گوناگونی در جوار بقاع متبرکه برگزار می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: این برنامه در راستای تبدیل بقاع متبرکه به پایگاه های فرهنگی برنامه ریزی و اجرا می شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: در همین راستا در جوار حرم مطهر ۵ امامزاده واجب التعظیم نمایشگاه های فرهنگی با ارائه محصولات فرهنگی و همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی برگزار می شود.
احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: همچنین در آستانه انتخابات جلساتی با عنوان گفتمان های دینی، سیاسی و مذهبی با رویکرد آگاه سازی مردم و تببین سیاست و ارزش های انقلاب اسلامی توسط کارشناسان مجرب در جوار ۲ بقعه متبرکه شهرستان برگزار می گردد.
وی ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری نیز برای نوجوانان و جوانان با عنوان حرم تا حرم در جوار ۴ امامزاده عظیم الشان با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان فلاورجان در این ایام باشکوه برگزار می شود که به نفرات برتر نیز جوایز نفیسی اهدا می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین به پاس تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و با حضور مسئولین شهرستان گلزار شهدایی که در جوار امامزاده شریف قرار دارند عطر افشانی و غبار روبی می شوند و همچنین ۵ امامزاده بزرگوار نیز با حضور خانواده های معزز شهدا غبار روبی و عطر افشانی می گردند.
احمد آزادگی در ادامه گفت: توسط قاریان برتر و برجسته نیز ۵ محفل نورانی انس با قرآن کریم در جوار امامزادگان واجب التعظیم برگزار می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc