کد خبر : 12343
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 13:20

زنگ انقلاب در شهر کلیشادو سودرجان در هنرستان پسرانه علامه امینی نواخته شد

  زنگ انقلاب  در شهر کلیشادو سودرجان در هنرستان پسرانه علامه امینی نواخته شد زنگ انقلاب به صورت نمادین  درهنرستان پسرانه علامه امینی  با حضور شهردار ، اعضاء شورای اسلامی شهر ،مسئولین سپاه و بسیج ،مسئولین هنرستان،معلمان  و  دانش آموزان به صدا در آمد. طی مراسمی در آستانه آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب

 
0555a8ed-1094-453c-906a-47242a453329_20160201_211024
زنگ انقلاب  در شهر کلیشادو سودرجان در هنرستان پسرانه علامه امینی نواخته شد
زنگ انقلاب به صورت نمادین  درهنرستان پسرانه علامه امینی  با حضور شهردار ، اعضاء شورای اسلامی شهر ،مسئولین سپاه و بسیج ،مسئولین هنرستان،معلمان  و  دانش آموزان به صدا در آمد.
طی مراسمی در آستانه آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی زنگ انقلاب به صورت نمادین در هنرستان پسرانه علامه امینی شهر کلیشاد وسودرجان برگزار شدکه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به ایران، زنگ انقلاب نواخته شد.
 
شهردار شهرکلیشادوسودرجان در این مراسم با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت تاریخی امام راحل گفت: نواختن زنگ انقلاب تجدید حیات انقلاب به آیندگان و یادآور ایام شکوهمند پیروزی انقلاب است.
 
وی تأکید کرد: همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکست دشمنان استکباری و استعماری شود.
 
وی خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: شما دانش آموزان آینده سازان ایران و پاسدار ارزشهای انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل هستید و بر شماست که ضمن شناخت دقیق داشته ها و استعدادهای کشوری و با کمک دانش روز این کشور و انقلاب را به اوج جایگاه خود در دنیا برسانید.
 
لازم به ذکر است اجرای سرود و دکلمه توسط دانش اموزان و پخش کلیپ در میان دانش آموزان از دیگر برنامه های نواختن زنگ انقلاب در این مراسم بود
.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc