کد خبر : 13143
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 7:07

شهردار فلاورجان :اصلاح ورودی فلاورجان برای دسترسی بهتر به شهر از مهمترین فعالیتهای شهرداری فلاورجان دانست.

شهردار فلاورجان  :اصلاح ورودی فلاورجان برای دسترسی بهتر به شهر از مهمترین فعالیتهای شهرداری فلاورجان دانست. امیر احمد زندآور یکی از مشکلات شهر فلاورجان را ورودی شهر عنوان کرد وگفت:همجواری بااتوبان ذوب آهن باعث ایجاد مشکلاتی از جمله آلودگی صوتی وتصادفات شده که ایجاد میدان جمهوری در ورودی این شهر راه حل برون رفت از

شهردار فلاورجان  :اصلاح ورودی فلاورجان برای دسترسی بهتر به شهر از مهمترین فعالیتهای شهرداری فلاورجان دانست.

امیر احمد زندآور یکی از مشکلات شهر فلاورجان را ورودی شهر عنوان کرد وگفت:همجواری بااتوبان ذوب آهن باعث ایجاد مشکلاتی از جمله آلودگی صوتی وتصادفات شده که ایجاد میدان جمهوری در ورودی این شهر راه حل برون رفت از این مشکل بوده است.

شهردار فلاورجان به ۱۴طرح عمرانی در دست اقدام اشاره کرد وافزود: احداث بلوار آیت الله خامنه ایی به طول ۲۴۰۰متر، ورودی اصفهان به فلاورجان ۷۰۰متر با دسترسی محلی وخروجی شهرستان به سمت فولادشهر وزرین شهر به طول ۷۵۰متر بوده است.

وی افزود :این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته که از این میزان ۱۴۰میلیارد ریال برای آزادسازی وتملک اراضی مورد نیاز استفاده شده است.

این در حالی است که فلاورجان نزدیکترین شهر به مرکز استان اصفهان در ۷کیلومتری غرب استان با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر واقع شده است
IMG_20160205_103910.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc