کد خبر : 13253
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 - 11:03

وزیرکشور: مردم در اولین ساعات اخذ رأی به شعب مراجعه کنند

وزیرکشور مردم در اولین ساعات اخذ رأی به شعب مراجعه کنند وزیر کشور با اشاره به آغاز فرآیند اخذ رأی در تمامی شعب گفت: مردم در اولین ساعات اخذ رأی به شعب مراجعه کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران و پس از دستور

وزیرکشور

مردم در اولین ساعات اخذ رأی به شعب مراجعه کنند

وزیر کشور با اشاره به آغاز فرآیند اخذ رأی در تمامی شعب گفت: مردم در اولین ساعات اخذ رأی به شعب مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران و پس از دستور آغاز فرآیند اخذ رأی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم خداوند متعال توفیق دهد تا انتخاباتی باشکوه،‌ قانونی و سالم که موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی شود، برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه بنده لازم است از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات از جمله عوامل اجرایی و نظارت تشکر کنم، افزود: دست‌اندرکاران انتخابات امروز باید از حق‌الناس صیانت کنند و با آرامش و دقت آرای مردم را اخذ و برگزاری انتخاباتی باشکوهرا زمینه سازی کنند.
وزیر کشور تأکید کرد: امیدوارم همه مردم ایران در اولین ساعات در حوزه‌ و شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند و البته در برخی از شهرهای بزرگ مانند تهران که مردم باید ۴۶ نفر را برای انتخابات مجلس و مجلس خبرگان برگزینند مستلزم حضور به موقع و مدیریت زمان است.
رحمانی فضلی گفت: حداقل زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت است اما در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: بنده از رهبر معظم انقلاب که در این مدت با هدایت‌ها و رهنمودهایشان ما را مورد لطف قرار دادند و از پشتیبانی رئیس جمهور تشکر و قدردانی می‌کنم

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc