کد خبر : 13392
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اسفند 1394 - 9:19

طی پیامی نماینده منتخب شهرستان فلاورجان در مجلس از مردم تشکر کرد

طی پیامی نماینده منتخب شهرستان فلاورجان در مجلس از مردم تشکر کرد پیام تشکر نماینده مردم قدرشناس شهرستان فلاورجان از ملت حماسه ساز بسم الله الرحمن الرحیم اینک که به فضل الهی و با حضور باشکوه و کم نظیر مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی بخصوص موکلین عزیزم در روستاها و شهرهای شهرستان

طی پیامی نماینده منتخب شهرستان فلاورجان در مجلس از مردم تشکر کرد
پیام تشکر نماینده مردم قدرشناس شهرستان فلاورجان از ملت حماسه ساز
بسم الله الرحمن الرحیم
اینک که به فضل الهی و با حضور باشکوه و کم نظیر مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی بخصوص موکلین عزیزم در روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است، وظیفه خود می دانم ازملت شریف و عظیم الشان ایران اسلامی که در راستای منویات رهبر حکیم ، عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کردند قدردانی نمایم.
حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند در شهرستان فلاورجان نشان از بصیرت ، آگاهی ، شعور سیاسی و درایت این مردم بزرگوار داشت و برگ زرینی بر افتخارات مردم شریف شهرستان افزود .
مشارکت گسترده در انتخابات اخیر ، مبیّن فهم سیاسی مردمی است که برای تعیین آینده خود پای صندوق های رأی حاضر شده و به یاوه گویی های بیگانگان پایان دادند و معجزه ای همچون ۲۲ بهمن آفریدند .
بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه عزیزان باشیم.
اینجانب به سهم خود از این حضور مقتدرانه همه اقشار مختلف این مردم رنج کشیده به خصوص روحانیون ، فرهنگیان ، کارگران ، کشاورزان ، دامداران ، بازنشستگان ، دانشجویان ، پزشکان و مهندسین و … و رای اعتماد مجدد به خادم خود در مجلس شورای اسلامی برای سومین بار پیاپی ، صمیمانه و از سر اخلاص تقدیر و تشکر می نمایم و توفیقات همه دست اندرکاران در امر انتخابات را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
خداوند متعال را سپاسگزارم که بر من منت نهاد تا علیرغم برخی بداخلاقی ها و اتهامات بی اساس ، مجددا مورد عنایت و اعتماد شما مردم شریف شهرستان‌ قرار گیرم. این اعتماد که تنها به برکت صلوات بر پیامبر مهربانی ها و اهل بیت گرانقدرش می باشد ، بار امانت سنگین شما دلیر مردان و بانوان عفیف را بر شانه‌هایم قرار داده است . امیدوارم که در پیشگاه حضرت باری تعالی و شما ملت صبور و نجیب روسفید باشم .
آنچه از امروز با پایان این رقابت، مهم است، اخوت و برادری و همدلی در میان همه شهروندان با هر گرایش و هر سلیقه است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، وظیفه داریم تا همدلی و همزبانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از خداوند سبحان می‌خواهم به حق خون پاک شهیدان و به برکت دعای خیر پدران و مادران شهدا، این مسیر را بر من هموار نماید.
جا دارد از یکایک کسانی که در این مدت در ستادهای مرکزی و مردمی اینجانب، با کمترین امکانات برای تحقق این نتیجه مهم ، خالصانه و صادقانه تلاش کردند کوشیدند، قدردانی نمایم.
لازم می‌دانم از سایر نامزدهای حوزه انتخابیه که همگی از چهره های وزین ، متعهد و متخصص شهرستان و مورد تائید نظام هستند ، بابت حضور پرشور و فعال در صحنه انتخابات تشکر نموده و و از آن‌ها که در این یک هفته با ورود به رقابتی سالم، شکوه مردمسالاری را به نمایش گذاشتند و به اراده مردم تمکین کردند قدردانی می‌کنم . به همه این عزیزان اعلام می‌ نمایم که با پایان این رقابت، در انجام این وظیفه سنگین به یاری تک تک شما عزیزان محتاج بوده و امیدوارم تجارب ارزشمندتان را برای اعتلای شهرستان در اختیار این خادم حقیر قرار دهید.
در پایان از تمام دست‌اندرکاران انتخابات پنجم خبرگان و دهم مجلس شورای اسلامی به‌ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسان، عوامل زحمت‌کش نظامی، انتظامی، امنیتی، اصحاب رسانه و خاصه رسانه ملی ، استانی و شهرستانی تشکر نمایم.
برخاتم انبیا محمد مصطفی (ص) صلوات
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده منتخب مردم شریف و فهیم شهرستان فلاورجان در ادوار هشتم ، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی
نهم اسفند ماه ۱۳۹۴.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc