کد خبر : 13504
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 20:09

مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان:آمادگی ذهنی از مقابله رو در رو با دشمنان حساس‌تر است

مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان:آمادگی ذهنی از مقابله رو در رو با دشمنان حساس‌تر است مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان به وظایف گردان‌های عملیاتی الزهرا اشاره کرد و گفت: آمادگی ذهنی از مقابله رو در رو با دشمنان به‌ مراتب حساس‌تر است. پیش از ظهر امروز و به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت

13930708000584_PhotoA
مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان:آمادگی ذهنی از مقابله رو در رو با دشمنان حساس‌تر است
مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان به وظایف گردان‌های عملیاتی الزهرا اشاره کرد و گفت: آمادگی ذهنی از مقابله رو در رو با دشمنان به‌ مراتب حساس‌تر است.
پیش از ظهر امروز و به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، راهپیمایی تاکتیکی گردان الزهرا با همکاری حوزه بسیج حضرت فاطمه شهرستان فلاورجان در روستای کافشان این شهرستان برگزار شد.
در این رزمایش که با حضور حداکثری خواهران بسیجی همراه بود، حبیب مظاهری؛ مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان در رابطه با مسائل دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و همچنین مقابله با نا آرامی‌ها سخنانی ارائه کرد.
وی هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ انسجام نیروهای خواهران بسیجی در صحنه‌های اجتماعی دانست.
مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان گفت: دفاع از حریم کشور فقط اسلحه به دست گرفتن نیست، بلکه پشت جبهه‌ها نیز باید سعی شود تا تمامی اقشار جامعه را از لحاظ بصیرت فرهنگی و سیاسی نسبت به نقشه‌های پلید دشمن و در رأس آن‌ها آمریکا آماده کرد.
مظاهری در ادامه به وظایف گردان‌های عملیاتی الزهرا اشاره کرد و بیان داشت: این آمادگی ذهنی از مقابله رو در رو با دشمنان به‌ مراتب حساس‌تر است.
وی افزود: وظیفه خطیر بسیجیان این است که با شناسایی زوایای نفوذ دشمن تمامی راه‌های نفوذ آنان را مسدود کنند، به‌ویژه نفوذ فکری یا همان جنگ نرم که اثرات مخرب آن بیشتر و ماندگارتر از جنگ تن به تن است.
منبع :فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc