کد خبر : 13539
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 16:05

وزیر بهداشت در شهرستان فلاورجان دستور اختصاص اعتبار۵۰۰ میلیون تومانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز منطقه قهدریجان و پیربکران را صادر کرد

  وزیر بهداشت در شهرستان فلاورجان دستور اختصاص اعتبار۵۰۰ میلیون تومانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز منطقه قهدریجان و پیربکران را صادر کرد   وزیر بهداشت در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی شفا در کلیشاد و سودرجان اصفهان در بیمارستانها و مراکز درمانی دولتی، باید بخش VIP، ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باشد/ لزوم

 
وزیر بهداشت در شهرستان فلاورجان دستور اختصاص اعتبار۵۰۰ میلیون تومانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز منطقه قهدریجان و پیربکران را صادر کرد thum-c9f957d6a8a8b14c07bc-photo_2016-03-04_12-40-34
 
وزیر بهداشت در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی شفا در کلیشاد و سودرجان اصفهان
در بیمارستانها و مراکز درمانی دولتی، باید بخش VIP، ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باشد/ لزوم استفاده از تجارب و دانش بشری و سرمایه گذاران خارجی برای کاهش مشکلات مردم
وزیر بهداشت با اشاره به لزوم  ارائه خدمات ویژه به جانبازان در مراکز درمانی، تصریح کرد: اگر ما را به حرکات و رفتارهای پوپولیستی متهم نکنند، اعتقاد دارم همانگونه که در هواپیماها جایگاه ویژه و VIP وجود دارد، در بیمارستانها و مراکز دولتی نیز برای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید خدمات ویژه و VIP ارائه داد.
، دکتر سید حسن هاشمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان۹۶ تختخوابی تخصصی شفا در کلیشاد و سودرجان اصفهان،  با بیان اینکه ما وامدار و مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: اگر آنها نبودند، امنیت و عزت و سربلندی ایران وجود نداشت.
وزیر بهداشت ضمن تبریک به مردم کلیشاد و سودرجان برای افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی تخصصی شفا در این شهر، اظهار داشت: اصل کار ما از امروز آغاز شده و مهم است که با تامین نیروی انسانی متخصص، درد و رنج مردم را کاهش دهیم.
دکتر هاشمی در خصوص مشکلات شهرستان فلاورجان، دستورات لازم را برای تامین متخصص رادیولوژی برای بیمارستان شفا، اختصاص اعتبار۵۰۰ میلیون تومانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز منطقه قهدریجان و پیربکران را صادر کرد و بر لزوم استفاده حداکثری از بیت المال و تجمیع مراکز بهداشتی و درمانی در قالب یک مرکز درمان بستر در قهدریجان تاکید کرد.
وزیر بهداشت همچنین اظهار داشت: بزرگترین مشکل سلامت در کشور، در اولویت نبودن این حوزه و نگاه هزینه بر بودن حوزه سلامت از سوی دولتها، مجلس و مسئولان محلی بود که ترجیح می دادند در حوزه های ریلی، جاده و اتوبان سرمایه گذاری کنند که این رویکرد نادرستی بود زیرا توسعه و رسیدن به رشد اقتصادی بدون ارتقای سلامت و رشد خدمات در این حوزه، معنی ندارد.
دکتر هاشمی با اشاره به کمبود شدید تخت بیمارستانی در کشور، افزود: در حال حاضر به اندازه تعداد تخت های موجود، به تخت جدید بیمارستانی نیاز داریم و لازم است تا از فرصت استثنایی پسابرجام که با لطف خدا، حمایت های مقام معظم رهبری، شجاعت دکتر روحانی و درایت تیم هسته ای به وجود آمد نهایت استفاده را کنیم و نمی توان همان رفتاری را کرد که در سالهای گذشته داشته ایم.
وزیر بهداشت با بیان اینکه در یکی از کشورهای منطقه یک بیمارستان ۳ هزار و ۶۰۰ تختخوابی در مدت دو سال به بهره برداری رسیده است با انتقاد از طولانی بودن ساخت پروژه های ساخت بیمارستانها در کشور، تصریح کرد: ما از ابتدای سال تا کنون از مسیر وزارت راه و شهرسازی یک هزار و وزارت بهداشت نیز بیش از دو برابر این میزان توانسته ایم در کشور تخت بیمارستانی ایجاد کنیم و البته تا پایان این دولت بیست هزار تخت به بهره برداری میرسد و لازم است تا سرمایه گذاران خارجی به کشور وارد شوند. این به معنی بی احترامی به پیمانکاران و مشاوران داخلی نیست بلکه باید از دانش، تجربه و علم بشری استفاده کنیم و سرمایه های سرگردان بین المللی را جذب کنیم.
وزیر بهداشت در ادامه افزود: ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور به معنی نفوذ نیست. در کشور چین که یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارد، آمریکا بیشترین سرمایه گذاری را کرده اما امروز چین به طور مستقل در دنیا نقش آفرینی می کند و وابسته نیست.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc