کد خبر : 14403
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 23:36

دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان بر لزوم اتحاد و وحدت نمایندگان استان تأکید کرد و گفت: نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، باید برای همه مردم ایران تلاش کنند. وی خاطر نشان کرد: چند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان بر لزوم اتحاد و وحدت نمایندگان استان تأکید کرد و گفت: نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، باید برای همه مردم ایران تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید دارند که نشان از اهمیت این موضوع در استقلال سیاسی کشور است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در مرام مسلمانان گرویدن به کفر و پذیرفتن تسلط کافر نیست که اگر به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه نشود، مجبوریم برای مایحتاج کشور دست خود را جلوی بیگانگان دراز کنیم.
sayt-R-Recovered-Recovered-19
وی مسؤولان را از شعار زدگی بر حذر داشت و گفت: کمک کردن به کشاورزان از طریق اعطای وام و آموزش های لازم می تواند کمک بسیاری به اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به کشت مردم یکی از شهرستانهای استان اصفهان اظهار داشت: سالیان سال مردم آن شهرستان به کاشت انار می پرداختند که هم آب زیادی نیاز دارد و هم درآمد زیادی نداشت، اما یک انسان خوش فکر در آن منطقه شروع به کاشت پسته کرد و توانست یکی از بهترین پسته های کشور را در استان پرورش دهد، تحقق اقتصاد مقاومتی همیشه به پول و هزینه نیاز ندارد بلکه در بسیاری از جاها باید درست فکر کرد و بهترین تصمیم ها اتخاذ شود.
وی بار دیگر نسبت به دریافت حق بیمه ساختمانی از مردم انتقاد کرد و گفت: بابت پولی که از سازنده مسکن دریافت می شود، خدمتی به او ارائه نمی شود و این از نظر شرعی حرام است.
نماینده ولی فقیه در استان اذعان داشت: حل کردن مشکل بیمه کارگران ساختمانی مهم و ضروری است لیکن نباید برای حل آن از جیب دیگران خرج کرد.
وی اظهار داشت: این پول از نظر فقهی (سحت) به معنی باطل نامیده می شود، چون در ازای دریافت آن خدمتی به صاحب خانه ارائه نمی شود، لذا چند سالی است که من به همه مسؤولان امر تذکر داده ام، اما هنوز این پول هنگام دریافت پروانه ساختمانی دریافت می شود.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc