کد خبر : 14557
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 13:58

دومین جلسه شورای قرآنی شهرستان فلاورجان برگزار شد

دومین جلسه شورای قرآنی شهرستان فلاورجان با حضور اعضاء برگزار شد سرکار خانم احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در این جلسه گفت : هدف اصلی تشکیل این شورا ارتقاء کیفی فعالیت های قرآنی ، ترویج فرهنگ قرآنی ، ارتقاء توان موسسات و خانه های قرآنی و جذب نیروهای توانمند قرآنی می

دومین جلسه شورای قرآنی شهرستان فلاورجان با حضور اعضاء برگزار شد
353375_orig
سرکار خانم احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در این جلسه گفت : هدف اصلی تشکیل این شورا ارتقاء کیفی فعالیت های قرآنی ، ترویج فرهنگ قرآنی ، ارتقاء توان موسسات و خانه های قرآنی و جذب نیروهای توانمند قرآنی می باشد.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت : نیازسنجی برنامه های قرآنی در شهرستان باید در اولویت قرار گیرد که شامل نیازسنجی تعداد و رویکرد برنامه ها و محافل قرآنی می باشد .
وی افزود : به طور مثال بدین منظور می توان در هرجلسه یکی از فعالین قرآنی را به خانه های نور و یا موسسات قرآنی دعوت نمود .
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خلیلی کارشناس آموزش و پرورش نیز ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این شورا گفت : سفارش قرآن ، عمل به دستورات نورانی و آموزه های عقلانی آن است و این امر اساس و پایه ایجاد نهضت عمل به قرآن  با نگاه کلان نگر برای رسیدن به اهداف قرآنی با استفاده از پتانسیل خانه های قرآنی و خانه های نور است.
وی ادامه داد : تابستان به عنوان یک فرصت ، زمان استفاده از نیروی عظیم دانش آموزان است که می توان از آن در راه رسیدن به هدف ایجاد نهضت قرآنی بهره گرفت ، لذا کلیه ارگانها و ادارات باید در کنار هم همراه با نیازسنجی از این ظرفیت استفاده کنند.
گفتنی است این جلسه امروز اول اردیبهشت ماه ٩۵ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان برگزار شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc